فردوس قم صدرنشین لیگ برتر را گلباران کرد

شهر بیست/ تیم‌های فوتسال فردوس قم و اهورای بهبهان عصر یکشنبه در هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به دیدار یکدیگر رفته بودند که این دیدار با برد قاطع فردوس همراه شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فردوس قم صدرنشین لیگ برتر را گلباران کرد
شناسه : 30676 | انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، تیم های فوتسال فردوس قم و اهورای بهبهان عصر یکشنبه در هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به دیدار یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه ۵ بر یک به سود تیم قمی به پایان رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، سید حسین رضوی، علی میکائیلی، محمد مهدی کبیری، روح الله ایثاری و امیرحسین زینلی برای فردوس قم گلزنی کرده و تک گل اهورای بهبهان را نیز هاشم شیرعلی وارد دروازه حریف کرد.

پیش از این دیدار، تیم فردوس با کسب دو تساوی ارزشمند در برابر مدعیان گروه یعنی کراپ الوند و گیتی پسند اصفهان دو امتیازه بود و در رده سوم گروه قرار داشت و تیم اهورا نیز با کسب دو پیروزی و شش امتیاز در صدر گروه قرار گرفته بود.

روح الله ایثاری بازیکن فردوس قم با وجود آنکه در این دیدار یک پنالتی را از دست داد، اما با به ثمر رساندن یک گل دیگر در برابر اهورای بهبهان، در حال حاضر با ۵ گل بهترین گلزن تیم خود است.

شاگردان حسین صبوری که با درخشش در این دیدار و در دو بازی گذشته، خود را به عنوان یکی از مدعیان گروه الف لیگ برتر فوتسال معرفی کرده اند، روز ۱۲ دی ماه به میهمانی مقاومت البرز رفته و در روز ۱۸ دی ماه نیز از تیم شهید منصوری در قم پذیرایی خواهند کرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.