خرید و نصب ۹ مجموعه بازی کودکان در بوستان‌های قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از کسب رتبه نخست کشور در ایمن‌سازی بوستان‌های قم خبر داد و گفت: طی دو قرارداد تجمیعی، ۹ مجموعه بازی و کف‌پوش‌های مجموعه‌های بازی خریداری و نصب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خرید و نصب ۹ مجموعه بازی کودکان در بوستان‌های قم
شناسه : 30674 | انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در خصوص خرید و نصب مجموعه‌های بازی کودکان و کف‌پوش محوطه بازی، اظهار داشت: با پیگیری و تلاش کارشناسان سازمان دو قرارداد تجمیعی بسته‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از انعقاد قرارداد برای مناطق دو، چهار، پنج، سه و هفته خبر داد و افزود: قراردادها به مبلغی بالغ‌بر دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بسته‌شده تا ۹ مجموعه بازی کودکان برای این مناطق خریداری شود.

جوادیان با تأکید بر رعایت استانداردها برای انتخاب مجموعه‌های بازی، تصریح کرد: تمام مجموعه‌ها دارای گواهی استاندارد ساخت و گواهی استاندارد بهره‌برداری هستند.

وی ادامه داد: این مجموعه بازی‌ها در بوستان‌های علوی، سنا، باغبان، نجمه، امام رضا(ع)، پرنیان، صداقت و سایر بوستان‌ها نصب‌شده و در کنار این قرارداد، دو قرارداد خرید و نصب کف‌پوش‌های کاملاً استاندارد نیز بسته‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مبلغ قرارداد خرید و نصب کف‌پوش مجموعه‌های بازی را عددی بالغ‌بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: طی این دو قرارداد مجموعاً دو هزار دویست مترمربع کف‌پوش خریداری و نصب و راه‌اندازی شده و گواهی‌های مربوط نیز صادرشده است.

جوادیان ایمن‌سازی مجموعه‌های باز کودکان را یکی از برنامه‌های مهم سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم دانست و تأکید کرد: نظارت‌ها و بازرسی‌های مستمری به‌صورت ماهانه توسط کارشناسان انجام می‌شود.

وی از انجام بازدیدهای شبانه نیز خبر داد و بیان کرد: پس از بازدیدها کار برگ‌هایی تهیه‌شده که نقاط ضعف مجموعه‌های بازی ثبت و برای رفع آن دستورات لازم به مناطق صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تعداد بوستان‌های ایمن شده در مناطق را موردتوجه قرارداد و گفت: در منطقه یک ۱۴ بوستان بااعتباری بالغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، منطقه پنج ۳ بوستان بااعتباری بالغ‌بر ۵۴۰ میلیون ریال، منطقه ۶ چهار بوستان با مبلغی برابر ۶۳۰ میلیون ریال ایمن‌سازی شده است.

جوادیان ادامه داد: عملکرد منطقه سه بیشتر خرید قطعات بوده و بااعتباری بالغ‌بر ۴۴۰ میلیون ریال اتفاق افتاده است. همچنین در منطقه هفت، ۶ بوستان بااعتباری برابر ۴۴۰ میلیون ریال و منطقه هشت، ۶ بوستان بااعتباری بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون ریال ایمن‌سازی شده است.

وی با اشاره به شرایط و محدودیت‌های ایجادشده از زمان شیوع ویروس کرونا برای استفاده از مجموعه‌های بازی و تندرستی، تصریح کرد: وقفه ایجادشده فرصتی برای سازمان ایجاد کرده تا مشکلات و کمبودهای این فضاها را برطرف کرده و مجموعه‌هایی ایمن و مطمئن در اختیار شهروندان قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تأکید کرد: کلان‌شهر قم بیشترین اعتبارات را در راستای ایمن‌سازی بوستان‌ها، مجموعه‌های بازی و تندرستی و سیستم‌های برقی در بوستان‌ها هزینه کرده و در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.