فضاسازی ویژه شهر قم به مناسبت ایام فاطمیه و دهه بصیرت

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه فضاسازی و تبلیغات محیطی به مناسبت ایام فاطمیه و دهه بصیرت در شهر قم به صورت ویژه رقم خواهد خورد، گفت: با توجه به اینکه شهید مظفری‌نیا و شهید فخری‌زاده از اهالی قم بوده‌اند، در فضاسازی‌ها و برنامه‌های فرهنگی در شهر قم به این دو مناسبت باید توجه ویژه شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فضاسازی ویژه شهر قم به مناسبت ایام فاطمیه و دهه بصیرت
شناسه : 30660 | انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و تقارن آن با دهه بصیرت، اظهار داشت: به این مناسبت برنامه‌های تبلیغی و ترویجی با هماهنگی شورای تبلیغات انقلاب اسلامی در سراسر کشور و به صورت ملی پیش‌بینی شده است که با توجه به محوریت و مرکزیت انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم، این اقدامات با نقش‌آفرینی شهرداری قم و با شعار “بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی” به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به فرا رسیدن چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده و سالگرد شهادت شهدای جبهه مقاومت به خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید مظفری‌نیا در همین ایام اظهار داشت: با توجه به اینکه شهید مظفری‌نیا و شهید فخری‌زاده از اهالی قم بوده‌اند و همچنین با توجه به جایگاه والای سردار شهید سلیمانی، در فضاسازی‌ها و برنامه‌های فرهنگی در شهر قم به این دو مناسبت باید توجه ویژه شود.

وی همچنین به فرارسیدن دهه بصیرت از نهم تا نوزدهم دی اشاره کرد و گفت: روز ۱۹ دی ماه نیز یادآور دیدارهای سالانه مردم قم با مقام معظم رهبری است که ضمن تجدید عهد، رهنمودهای ارزشمندی از ایشان دریافت شده و لازم است برای تبیین و تشریح آن اقدامات لازم در فضاسازی‌های شهری لحاظ گردد.

کلانترزاده با اشاره به مطرح شدن تمام این مناسبت‌ها در کمیته تبلیغات شهرداری قم و شکل گرفتن کارگروه محتوایی، افزود: برای تمام این موضوعات محتوای مناسب تولید و در قالبی هنرمندانه تصویرسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته تبلیغات شهرداری قم متشکل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی و مجموعه معاونت خدمات شهری است، گفت: در این کمیته محتوا و تصویرسازی تبلیغات شهری با موضوعات بالا تصویب و برنامه‌ریزی شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تشکر از کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم برای همراهی با شهرداری در این زمینه، اضافه کرد: در تصویرسازی تبلیغات محیطی ایام پیش رو از اشعار، رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین روایات ائمه اطهار(ع) استفاده شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.