تغییر شرایط کرونایی قم به وضعیت زرد/ تداوم اجرای محدودیت‌ها

شهر بیست/ استاندار قم با اشاره به تغییر شرایط کرونایی قم به وضعیت زرد گفت: با وجود بهبود وضعیت قم، برخی محدودیت‌ها از جمله ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۹ شب تا ۴ بامداد تداوم خواهند داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تغییر شرایط کرونایی قم به وضعیت زرد/ تداوم اجرای محدودیت‌ها
شناسه : 30651 | انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تصویب محدودیت های وضعیت زرد توسط ستاد ملی کرونا، گفت: بهبود شرایط قم از نارنجی به زرد به معنی پایان محدودیت ها نیست و دستورالعمل های مرتبط با این وضعیت به زودی به اصناف و مردم ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و افزایش شدت شیوع این بیماری ادامه داد: از مردم تقاضا می‌کنیم رعایت دستورالعمل های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند.

سرمست در ادامه ضمن قدردانی از اعضای ستاد بحران و همکاری مردم و اصناف خاطرنشان کرد: محدودیت های گروه شغلی چهار در دوره وضعیت زرد نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هرگونه تجمعی که می تواند موجب افزایش شیوع بیماری شود همچنان ممنوع خواهد بود تصریح کرد: در مناسبت های پیش رو امیدواریم شاهد همکاری مردم با دستورالعمل های ابلاغی از سوی دستگاه های ملی و استانی باشیم.

استاندار قم همچنین با بیان اینکه محدودیت تردد از ساعت ۹ شب الی ۴ صبح برای شهرهای با وضعیت زرد استمرار خواهد داشت گفت: این محدودیت ها برای استان قم اعمال خواهند شد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.