ارتقای کمی و کیفی سامانه‌های ذخیره آب شرب

شهر بیست/ معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان از ارتقای کمی و کیفی سامانه‌های ذخیره آب شهر قم با انجام عملیات شست‌وشو و گندزدایی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارتقای کمی و کیفی سامانه‌های ذخیره آب شرب
شناسه : 30645 | انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب قم، جاسب زنگنه با اشاره به اینکه مخازن بتنی سالاریه جزو مخازن اصلی تأمین کننده آب قم به شمار می‌روند، اظهار کرد: دو رینگ شرقی و غربی شبکه آب شهر از این مخازن آبگیری می‌شود.

وی حجم مخازن سالاریه را ۸۰ هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: به منظور ارتقای کمی و کیفی سامانه‌های ذخیره آب شهر، شست‌وشو و گندزدایی این مخازن در دستور کار قرار گرفت.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه فصول سرد سال به دلیل کاهش مصرف آب در شهر فرصتی مناسبی برای تخلیه مخازن و شست‌وشو است، خاطرنشان کرد: برای انجام این عملیات به گونه‌ای برنامه ریزی شد که شهروندان با کوچک‌ترین مشکلی در تأمین آب مواجه نشوند.

وی لای‌روبی و شست‌وشوی مخزن و تخلیه رسوبات، تست نشت‌یابی، کنترل لوله‌های ورودی و خروجی و بررسی ایرادات سازه‌ای و رفع برخی ایرادات جزئی جهت بهبود سرویس‌دهی را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: طی عملیات شست‌وشو و گندزدایی، وضعیت مخازن نیز به صورت کامل بررسی و ایرادات احتمالی برطرف می‌شود.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.