پایان عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج)

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از برنامه‌ریزی برای افزایش بودجه ۱۵۰میلیارد تومانی این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: پروژه سه سطحی ولی‌عصر(عج) یکی از پروژه‌های بسیار بزرگ و فنی در سطح کشور است که عملیات اجرایی آن به اتمام رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پایان عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج)
شناسه : 30641 | انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به جلسه اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر در سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، اظهار داشت: در این جلسه  به چند موضوع ازجمله مصوبات تفریغ بودجه ۱۳۹۸ رسیدگی شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم افزود: بودجه سازمان توسعه و عمران هم در هیئت‌مدیره و هم در شورای سازمان با رقمی بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد تومان برای سال گذشته مصوب شده بود، تفریغ بودجه‌ای که محقق شده بود حدود ۸۴ درصد محقق شد که به اطلاع اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه رسید تا در صحن شورا هم مطرح و مصوب شود.

میریک امامی با اشاره به بخشی از پروژه‌های سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تأکید کرد: ازجمله این پروژه تابلیه خیابان کارگر بود که ابتدای سال به بهره‌برداری رسید، محوطه‌سازی و جدول‌گذاری شهربازی بوستان غدیر هم توسط سازمان انجام شد، همچنین نصب نیوجرسی در کمربندی امام علی(ع) با همکاری راهداری از دیگر اقدامات سازمان بود.

وی پروژه سه سطحی ولی‌عصر(عج) را یکی از پروژه‌های بسیار بزرگ و فنی در سطح کشور دانست و گفت: این پروژه نیز به اتمام رسیده و گزارشی از آن نیز در جلسه ارائه شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بابیان اینکه گزارشی از تمام پروژه‌های ۹ ماهه سازمان توسعه و عمران ارائه شد، افزود: صورت عملکرد مالی ۹ ماهه ابتدای سال با سال گذشته برابری می‌کرد و خوشبختانه عملکرد قابل قبولی بود. امید داریم که در پایان سال هم از حیث درآمدی و هم از حیث هزینه‌ای افزایش بودجه مصوب هم داشته باشیم.

میریک امامی افزود: برنامه‌ریزی‌شده است که ۱۵۰ میلیارد بودجه مصوب سال ۹۹ را افزایش بدهیم و در کنار آن‌هم نیم‌نگاهی برای برنامه ۱۴۰۰ و پروژه‌هایی که باید در دستور کار قرار بگیرد داریم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.