برگزاری مناقصه جذب سرمایه گذار شهربازی بزرگ ٧٢ تن

شهر بیست/ مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به زمان بهره‌برداری از شهربازی ۷۲ تن گفت: پیش‌‍بینی می‌کنیم این پروژه با اعتبار ٥٠٠ میلیارد ریال در مدت زمان ٩ ماه احداث و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری مناقصه جذب سرمایه گذار شهربازی بزرگ ٧٢ تن
شناسه : 30621 | انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اهمیت توسعه اماکن تفریحی و گردشگری در شهر قم، اظهار داشت: در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی برای احداث پروژه‌ها گردشگری و تفریحی در شهر قم انجام شده است که افتتاح باغ پرندگان، شهر بازی بوستان علوی، شهر بازی بوستان غدیر و باغ موزه دفاع مقدس از این دست پروژه‌ها به شمار می‌روند.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به روند اجرای پروژه تله‌سیژ و شهر بازی شهدای ٧٢ افزود: در خصوص پروژه تله‌سیژ در حال حاضر مراحل پایانی اخذ استانداردهای بین‌المللی طبق ضوابط اتحادیه اروپا هستیم و به یاری خدا در دهه فجر انقلاب اسلامی از این پروژه بهره برداری خواهد شد.

جوادیان با تاکید به ضرورت پراکنش مناسب پروژه‌های تفریحی در سطح شهر، گفت: مناقصه واگذاری عرصه و اعیان شهربازی بزرگ میدان ٧٢ تن واقع در منطقه ٣ شهرداری قم با رعایت تشریفات قانونی به روش تجهیز، بهره‌برداری و اجاره در زمینی به مساحت ۴۵٠٠٠ متر مربع در حال برگزاری است و به زودی مراحل احداث این شهر بازی آغاز خواهد شد.

وی به نحو واگذاری و اجرای این پروژه اشاره کرد و افزود: این قرارداد در مدت ١٠ سال عرصه این شهربازی بزرگ را به سرمایه گذار واگذر خواهد کرد و در آن جدیدترین و به‌روزترین تجهیزات بازی از قبیل فیریزبی، تاب اسکای، ترن هوایی، رنجر و سایر وسایل استاندارد دیده شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان با اشاره به زمان بهره‌برداری از این پروژه گفت: اجرای عملیات بهسازی، کف سازی، احداث سالن سر پوشیده و نصب تجهیزات در شرایط قرارداد دیده شده و  پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه با اعتبار ۵٠٠ میلیارد ریال در مدت زمان ٩ ماه احداث و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

نوشته های مشابه
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
بازدید وزیر کشور از ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم
بازدید شهردار قم از ستاد نوروزی منطقه یک شهرداری
بازدید نوروزی اعضای شورای شهر از سازمان‌های شهرداری قم
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
احیای شب‌های قدر در قم کجا برویم؟
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.