اختصاص ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تملک چهل اختران

شهر بیست/ مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به وجود شش خانه و سه مغازه معارض در پروژه چهل اختران، از اختصاص ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات منطقه یک به‌منظور تملک این پروژه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تملک چهل اختران
شناسه : 30584 | انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به پروژه ساماندهی چهل اختران، اظهار داشت: چهل اختران یکی از دو پروژه مهم پارکینگ منطقه یک است در جریان اجرای آن ۶ خانه و ۳ مغازه معارض وجود دارد که باید تملک شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم بابیان اینکه این پروژه یکی از اولویت‌های منطقه یک است، افزود: تأکید ویژه شهردار بر اجرای سریع‌تر این پروژه است و در حال حاضر تمام انرژی خودمان را برای تملک معارض‌های پروژه چهل اختران گذاشته‌ایم.

ترکمن با اشاره به اینکه مسئولیت شهرداری منطقه یک در حال حاضر تملک پروژه چهل اختران است، تصریح کرد: ما بعد از آزادسازی کامل محدوده آن را تحویل شهرداری مرکز می‌دهیم که در مورد نحوه اجرای پروژه در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به هزینه‌های تملک این پروژه نیز گفت: ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری منطقه یک به‌منظور تملک پروژه چهل اختران اختصاص داده‌شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم بابیان اینکه مغازه‌های معارض در پروژه چهل اختران سند رسمی ندارند، تصریح کرد: ملکیت مغازه‌ها را خریداری کرده‌ایم و تنها حق کسب و پیشه یا سرقفلی مانده است که نحوه پرداخت آن در کش‌وقوس است.

ترکمن بابیان اینکه توافق روی قیمت بین شهرداری و کسبه هنوز به وجود نیامده است، تأکید کرد: چندین جلسه در این مورد برگزارشده است یک جلسه در شورا اسلامی شهر، دو جلسه در حمل‌ونقل و یک جلسه در دفتر معاون اقتصادی به‌منظور تعیین تکلیف این سه مغازه برگزارشده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.