خدمت‌رسانی پارکسوار شمالی به هفت هزار دستگاه خودروی سنگین

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: پارکسوار شمالی به هفت هزار دستگاه خودروی سنگین به صورت ماهانه خدمت‌رسانی می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خدمت‌رسانی پارکسوار شمالی به هفت هزار دستگاه خودروی سنگین
شناسه : 30484 | انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا پوریافر با اشاره به استقرار خودروهای سنگین در پارکسوار شمالی، از خدمات‌رسانی به بیش از۲۵۰دستگاه ماشین سنگین همه‌روزه در پارکسوارشمالی خبرداد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به اینکه در هرماه بالغ‌بر۷۰۰۰دستگاه از خدمات این پارکسوار بهره‌مند می‌شوند، تأکید کرد: پارکسوارشمالی به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

پوریافر افزود: این پارکینگ تنها پارکینگ وسیع ماشین‌های سنگین در استان است که با فضائی در حدود ۷ هکتار در خدمت رانندگان است و در مناسبت‌های ملی و مذهبی به‌صورت ویژه از این ظرفیت استفاده می‌شود.

به گفته وی، با توجه به فصل سرما و بارش نزولات آسمانی و وقوع سیلاب در سطح رودخانه پیش‌بینی‌های لازم برای تخلیه پارکسوار شمالی در مواقع بروز خطر سیلاب شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از استقرار ۴شرکت حمل‌ونقلی برای صدور صورت‌وضعیت به تمام نقاط کشور خبر داد و گفت: این ۴ شرکت به رانندگان اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی‌های برون‌شهری خدمات‌رسانی می‌کنند.

پوریافر افزود: یک مجتمع خدماتی رفاهی همراه با سرویس بهداشتی و نمازخانه نیز در پارکسوار شمالی به زائرین و مسافرین شهرکریمه اهل‌بیت(ص) خدمت‌رسانی می‌کند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.