۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی قم اضافه می‌شود

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، این سازمان را از سازمان‌های پیشرو کشور در نوسازی اتوبوس‌ها دانست و گفت: در راستای اجرای این طرح، ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید تا نیمه نخست دی‌ماه سال جاری به ناوگان حمل و نقل عمومی این کلان‌شهر افزوده می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی قم اضافه می‌شود
شناسه : 30481 | انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به آخرین وضعیت نوسازی اتوبوس‌ها در شهر قم، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های حوزه حمل و نقل شهرداری قم اورهال کردن یا نوسازی اتوبوس‌های شهری است که در چند ماه گذشته تعدادی از اتوبوس را نوسازی کردیم و جزء نخستین شهرهای کشور هستیم که موضوع بازسازی اتوبوس‌ها را انجام دادیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه در حال حاضر قیمت یک دستگاه اتوبوس جدید سه تا چهار میلیارد تومان است، تصریح کرد: با وضعیت درآمدی موجود امکان خرید آن برای مدیریت شهری با مشکل روبرو شده است و با قراردادهایی که با شرکت‌های مختلف داشتیم موضوع اورهال کردن اتوبوس‌ها در دستور کار قرار گرفت.

نیک یادآور شد: در روز ۲۶ آذر امسال و به مناسبت روز حمل و نقل ۱۰ دستگاه از اتوبوس‌ها اورهال شده به ناوگان اتوبوسرانی افزوده شد و ۱۰ دستگاه دیگر نیز تا ۱۰ دیماه ۹۹ به این ناوگان اضافه می‌شود تا تعداد آن به ۲۰ دستگاه افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه به نوعی نوسازی‌ها انجام می‌شود که با تعویض موتور و اتاق، بسیاری از مشکلات فنی و ظاهری اتوبوس‌ها برطرف و حداقل پنج سال دیگر می‌توان به راحتی از آنها استفاده کرد، افزود: شرکت‌ها نیز به مدت دو سال خدمات گارانتی می‌دهند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: همکاران سازمان در حال پیگیری هستند که مابقی اتوبوس‌ها که تعداد آن‌ها بیش از ۱۰۰ دستگاه بوده و در شرکت‌های مختلف در حال اورهال شدن هستند تا پایان امسال ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شوند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.