۳۷۱ جهیزیه به نوعروسان قمی اهدا شد+ تصاویر

شهر بیست/ ۳۷۱ جهیزیه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به نوعروسان استان قم اهدا شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۷۱ جهیزیه به نوعروسان قمی اهدا شد+ تصاویر
شناسه : 30468 | انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد ۳۷۱ جهیزیه با حضور حجت الاسلام‌والمسلمین سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت به نوعروسان استان قم در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) اهدا شد.

میرشکار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در این مراسم اظهار کرد: از ابتدای سال این پنجمین مرحله از توزیع جهیزیه در استان قم است و در طی سال جاری تعداد ۹۶۶ جهیزیه بین نوعروسان استان قم توزیع شده که ۲۷۸ جهیزیه به افراد تحت حمایت کمیته امداد و مابقی به افرادی که تحت حمایت نبوده‌اند اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در روزهای شیوع کرونا مراجعه کنندگان غیر تحت پوشش به کمیته امداد ۶۸ درصد افزایش داشته است، گفت: با کمک مردم تلاش ما بر این است که هر کسی که به این نهاد مزین به نام امام خمینی (ره) مراجعه کند دست خالی برنگردد.

میرشکار با بیان اینکه برای تهیه این تعداد جهیزیه‌ها بیش از ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: از این مبلغ فقط ۲۳۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی بوده و بیش از ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از کمک‌های مردمی در استان قم تهیه شده است.

وی گفت: طی ۸ ماهه امسال بیش از ۹۲ درصد کمک‌های مردمی ما نسبت به سال گذشته رشد داشته است که در این راستا باید از مردم شریف و خیرین استان تشکر کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم بیان کرد: همچنین از ابتدای سال ۱۶۱ فقره کمک هزینه ازدواج نیز به مبلغ ۴۸۴ میلیون تومان به صورت نقدی به نودامادان اهدا شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.