پیاده‌رو خیابان ۱۹ دی بهسازی می‌شود

شهر بیست/ مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی در هسته مرکزی شهر قم، از پیاده‌روسازی در خیابان ۱۹ دی با اعتبار یک میلیارد تومانی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیاده‌رو خیابان ۱۹ دی بهسازی می‌شود
شناسه : 30429 | انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی در منطقه هفت، اظهار داشت: پیاده‌راه‌سازی خیابان ارم به‌عنوان پایلوت برای اولین بار در شهر قم به اجرا درآمد و با وجود همه مقاومت‌ها، بعد از اجرا موردتقدیر همه به‌ویژه کسبه قرار گرفت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم افزود: حدفاصل عماریاسر تا خیابان ارم و ادامه ارم تا گیت حفاظتی حرم به‌عنوان پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان انقلاب تعریف شد که در حال حاضر مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

متین‌فر از بلوار بهار به‌عنوان یکی دیگر از پروژه‌های پیاده‌راه‌سازی منطقه هفت یادکرد و افزود: پروژه پیاده‌راه‌سازی بلوار بهار بنا به عللی فعلاً از دستور کار خارج‌شده تا در سالهای آینده به‌عنوان پروژه پیشنهاد دوباره مطرح شود.

وی افزود: در کنار این اقدامات امسال هم اعتباری برای بهسازی خانه موزه شهیدان زین‌الدین در نظر گرفته شد، خانه موزه شهیدان زین‌الدین تبدیل به مجتمع فرهنگی شده بود که بااعتباری که امسال اختصاص داده شد، بهسازی آن به اتمام رسید.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به هزینه بهسازی خانه موزه شهیدان زین‌الدین، افزود: ۲۰۰ میلیون تومان هزینه پیاده‌راه‌سازی اطراف خانه موزه شهیدان زین‌الدین شد.

متین‌فر با اشاره به اعتبارات پیاده‌راه‌سازی منطقه هفت، تأکید کرد: سرجمع اعتبارات پیاده‌راه‌سازی با خیابان انقلاب ۹ میلیارد تومان و اعتبار پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی نیز یک میلیارد تومان است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.