تأمین زمین متقاضیان طرح مسکن اقدام ملی در قم

شهر بیست/ مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: متقاضیان مسکن اقدام ملی که در شهر جدید امیر کبیر ثبت‌نام کرده‌اند به استان قم انتقال پیدا می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأمین زمین متقاضیان طرح مسکن اقدام ملی در قم
شناسه : 30415 | انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی قم، حسن صبوری گفت: با عنایت به پیگیری استاندار و تأکید وزیر راه و شهرسازی و مصوبه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان مبنی بر الحاق ۵۶۰ هکتار از اراضی همجوار پردیسان به محدوده شهری، زمین تامین مسکن برای متقاضیان طرح مسکن اقدام ملی مهیا می گردد که پس از طی کردن مراحل قانونی(تصویب در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران) برای ساخت مسکن اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده با ستاد وزارت راه و شهرسازی برای تمامی متقاضیان قمی که در شهر جدید امیرکبیر(استان مرکزی) ثبت نام کرده اند این امکان فراهم شده است که کارتابل درخواستی آن ها از شهر جدید امیرکبیر به استان قم تغییر یابد.

وی بیان کرد: این تغییر برای تمامی ۱۱هزار و ۷۰۰ متقاضی ثبت نام کننده امیرکبیر اعم از انصراف داده شده، در انتظار تایید استعلام و واریز وجه کرده خواهد بود.

صبوری ادامه داد: بدیهی است افرادی که تمایل به سکونت در شهر جدید امیرکبیر دارند می توانند کمافی سابق اقدامات لازم را از طریق مراجعه به شهر جدید انجام دهند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم در پایان اظهار داشت: با توجه به شرایط فراهم شده برای سایر متقاضیان مسکن که در مراحل قبل موفق به ثبت نام نشده اند، زمان ثبت نام مرحله سوم متعاقباً اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.