بهسازی پیاده‌روها در هسته مرکزی شهر قم

شهر بیست/ مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر بهسازی و بهبود وضعیت در منطقه هفت با اجرای پروژه‌های پیاده‌روسازی از اجرای عملیات پیاده‌روسازی در خیابان ۱۹ دی، حدفاصل میدان جهاد تا خیابان استاد فقیهی و خیابان امام حدفاصل میدان سعیدی تا سه‌راه خورشید خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهسازی پیاده‌روها در هسته مرکزی شهر قم
شناسه : 30358 | انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به محدودیت فضا در منطقه هفت، اظهار داشت: بهسازی فضا و بهبود وضعیت موجود با توجه به بافت متراکم و فشرده منطقه هفت و کمبود زمین به‌عنوان یکی از برنامه‌هایی است که در بودجه سنواتی در نظر گرفته‌شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد منطقه بافت فرسوده است و به همین دلیل هر گونه اقدامی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

متین‌فر افزود: ما در قم مدعی هستیم که سالانه پذیرای ۲۰ میلیون زائر و مسافر هستیم که به دلیل وجود بارگاه حضرت معصومه(س) در محدوده شهرداری منطقه هفت، عین این رقم از زائران و مسافران در این منطقه نیز حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط شهرداری منطقه هفت مکلف است خدمات ویژه‌تری را به شهروندان و مسافران ارائه بدهد، افزود: یکی از اولویت‌ها، بهسازی وضع موجود است و به دلیل تراکم بافت فرسوده خیابان‌های عمده و مهم شهر که پر رفت‌وآمد است به‌منظور این بهسازی شناسایی‌شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم بابیان اینکه از سال گذشته شتاب خوبی را در این بخش شاهد بودیم، افزود: پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی، حدفاصل میدان جهاد تا خیابان استاد فقیهی کوچه مخابرات در همین رابطه در دستور کار قرار گرفت که سال گذشته قسمتی از آن اجرا شد، بخشی از آن امسال و قسمت دیگر آن‌هم سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

متین‌فر به پروژه‌های دیگر پیاده‌روسازی منطقه هفت نیز اشاره کرد و گفت: پیاده‌روسازی خیابان امام حدفاصل میدان سعیدی تا سه‌راه خورشید در خیابان امیرکبیر نیز از دیگر پروژه‌هایی است که پیمانکار در حال کار بوده و قسمتی از آن به مرحله اجرا درآورده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.