دریافت گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استاندارد برای تله‌سیژ بوستان علوی

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اهمیت اخذ گواهی‌نامه‌های معتبر بین‌المللی برای تله‌سیژ، گفت: بخش مکانیکی این پروژه صد درصد و بخش الکتریکی آن بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دریافت گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استاندارد برای تله‌سیژ بوستان علوی
شناسه : 30354 | انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به شرایط پروژه احداث تله سیژ در بوستان علوی، گفت: پروژه تله سیژ بوستان علوی دارای دو بخش الکتریکی و مکانیکی است که خوشبختانه بخش مکانیکی با پیشرفت فیزیکی حدود صد درصد تکمیل شده و در ماه جاری با نصب صندلی‌ها، این مجموعه به صورت آزمایشی فعال شده و در بخش مکانیکی مشکلی نداریم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: بخش الکتریکی این پروژ مهم نیز با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در ماه آینده تکمیل خواهد شد.

جوادیان با اشاره به اینکه یکی از مباحث مهم موضوع اخذ گواهینامه استاندارد برای این مجموعه است، افزود: در حین نصب تجهیزات، هماهنگی‌های لازم با اداره کل استاندارد استان صورت پذیرفته و گواهی‌نامه‌های لازم صادر شده است.

وی در پایان با اشاره به ضرورت دریافت گواهی نامه استاندارد پس از نصب تجهیزات، اظهار داشت: بعد از نصب سامانه‌های الکتریکی و مکانیکی هم اقداماتی مورد نیاز هست تا گواهی‌نامه‌های بین المللی ایمنی برای این مجموعه از شرکت‌های معتبر اروپایی اخذ شود تا با اطمینان یک سیستم کاملا ایمن و مطمئن را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.