بودجه ۳۰میلیارد ریالی برای رفع آب‌گرفتگی در محلات پردیسان

شهر بیست/ سرپرست منطقه هشت شهرداری قم از بودجه ۳۰میلیارد ریالی این منطقه در سال‌های ۹۸ و ۹۹ برای رفع معضل آب‌گرفتگی در محلات مختلف پردیسان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بودجه ۳۰میلیارد ریالی برای رفع آب‌گرفتگی در محلات پردیسان
شناسه : 30324 | انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹   پرینت

به گزارش  «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به اهمیت رفع معضل آب‌گرفتگی در این منطقه، ابراز داشت: در این رابطه ۳۰میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شد که بیش از ۱۶میلیارد ریال از آن اجرایی شده است و ۱۴میلیارد ریال دیگر که مربوط به پروژه احداث کانال در بلوار دانشگاه است، اجرای آن در چند روز آینده آغاز می‌شود.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم ضمن اشاره به اجرای انهار عرضی، جدول‌گذاری و حفر چاه در نقاط مختلفی که دچار آبگرفتگی بودند، اظهار داشت: این پروژه‌ها در محلات مسکن مهر،بلوار شهروند، میدان شهدای منا، بلوار ابوطالب، بوستان غدیر و دیگر نقاط پیش‌بینی شده در سطح منطقه اجرا شده است.

رمضانی در ادامه اجرای پروژه احداث کانال لوله‌ای آب‌های سطحی در بلوار دانشگاه را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: اجرای این پروژه که حد فاصل پل شهید حججی تا خیابان شهید مولوی را شامل می‌شود، با هدف جمع‌آوری آب‌های سطحی محلات بالادست بلوار دانشگاه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه بودجه‌ای ۱۴میلیارد ریالی برای اجرای پروژه فوق الذکر در نظر گرفته شده، افزود: اجرای عملیات عمرانی پروژه در چند روز آینده آغاز می‌شود.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم ضمن تاکید بر توجه ویژه مدیریت شهری برای رفع معضل آب‌های سطحی در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان در فصول بارندگی، خاطرنشان کرد: پروژه‌های زیادی را در سنوات گذشته اجرا کرده‌ایم و چندین پروژه هم در این راستا پیش‌بینی شده است اما این به معنی رفع کامل معضل آبگرفتگی در منطقه نیست و با توجه به محدودیت‌های مالی و بودجه‌ای هر ساله چند پروژه را با در نظر گرفتن اولویت‌ها اجرا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.