تساوی فردوس در نخستین دیدار خانگی

شهر بیست/ تیم فوتبال فردوس قم در سالن شهید حیدریان برابر تیم کراپ الوند قزوین در دقایق پایانی توانست بازی باخته را با تساوی تعویض کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تساوی فردوس در نخستین دیدار خانگی
شناسه : 30278 | انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، فوتسالیست‌های جوان قمی چهارشنبه شب در نخستین دیدار فصل جدید لیگ برتر ۱۳۹۹- ۱۴۰۰، در دقایق پایانی توانستند بازی سه بر یک باخته را با تساوی ۳-۳ عوض کنند که گل‌های روح الله ایثاری و سیدحسین رضوی در دقیقه آخر نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

در این دیدار، روح الله ایثاری در دقایق ۱۹ و ۴۰ و سیدحسین رضوی در دقیقه ۴۰ (۴ ثانیه پایانی) برای نماینده قم گلزنی کردند و مهدی جاوید در دقیقه ۱۴، علی عابدین دقیقه ۳۰ و نصرالله زاده در دقیقه ۳۵ برای کراپ الوند قزوین گلزنی کردند.

حسین صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تساوی عادلانه ترین نتیجه برای دو تیم بود، گفت: اگر بازیکنان کمی دقت را چاشنی ضربات نهایی می‌کردند و روانه دروازه حریف می‌شد، قطعاً ما پیروز این دیدار می‌شدیم.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم با اشاره به اینکه جوانان در بازی اول نتیجه اعتماد را به خوبی پاسخ دادند، افزود: با اینکه کار من در تیم فردوس مثل ایستادن روی شمشیر دو لبه است اما با جان و دل کار با جوانان و بازیکنان کم تجربه در لیگ برتر را انجام می‌دهم و امیدوارم این جوانان هم من را سربلند کنند.

وی با تاکید بر اینکه اگر ابتدا ما دروازه حریف را باز کرده بودیم، می‌توانستیم راحت تر بازی کنیم، ادامه داد: خدا را شکر با اینکه جوانان را در این بازی زیاد بازی دادم، از عملکرد آنها بسیار راضی هستم و اگر هم بازی را واگذار می‌کردیم شکست را بر عهده می‌گرفتم و ایراد از من سرمربی بود.

صبوری افزود: همین که بازیکنان جوان، شجاع و نترس در برابر بازیکنان باتجربه و فنی کراپ الوند قزوین حاضر شدند برای من مسرت بخش بود و خوشحالم که آنها در هیچکدام از دقایق بازی ناامید نشدند و تا سوت پایان بازی تلاش کردند.

وی با بیان اینکه در ۵ دقیقه پایانی از تاکتیک پاورپلی (پنج نفره) استفاده کردیم، گفت: روح الله ایثاری و سید حسین رضوی با جای گیری های مناسب در دقیقه پایانی بازی گلزنی کردند و با گذشت زمان و تمرینات بیشتر از لحاظ همکاری تیمی و در چارچوب بودن ضربات نهایی روزهای بهتری در انتظار تیم خواهد بود.

مجتبی نعمتی دروازه بان جوان و آینده دار تیم فردوس که در بازی برابر کراپ الوند قزوین بهترین عملکرد را در بین بازیکنان دو تیم از خود بر جای گذاشت، گفت: با توجه به اینکه در فصل قبل در اصفهان برابر گیتی پسند در درون دروازه ایستاده بودم ترسی از این بازی نداشتم و با حمایت کادر فنی توانستم واکنش‌های خوبی را از خودم به جای بگذارم.

وی افزود: امروز همه تیم به من روحیه دادند و مرا تشویق کردند و قطعاً در بازی‌های آینده نتیجه اعتماد را به بهترین شکل خواهم داد.

نعمتی با بیان اینکه تیم قم می‌توانست پیروز این دیدار باشد، افزود: بازیکنان کراپ از تجربه خود استفاده می‌کردند اما بازیکنان ما با قدرت دوندگی و جنگندگی توانستند آنها را با کسب یک امتیاز راهی قزوین کنند.

سیدحسین رضوی جوان نیز با بیان اینکه کل دقیقه پایانی لطف خدا و دعای خیر مردم قم بود، گفت: انصافاً بچه‌های ما برای این بازی انگیزه فراوان داشتند و توانستند با اعتماد به نفس بالا و بازی عالی تیم پرمهره و گران کراپ را متوقف کنند.

وی همچنین درباره دیدار آینده این تیم برابر «گیتی پسند اصفهان» در اصفهان افزود: به همه بازی‌ها به یک شکل نگاه می‌کنیم و تمامی حریفان قابل احترام هستند و امیدواریم برابر این تیم هم نتیجه خوبی را در شأن مردم قم کسب کنیم و سربلند به قم بازگردیم.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.