استقرار دو شرکت حمل‌ونقلی برای ساماندهی اتوبوس‌های میدان ۷۲ تن

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری قم از استقرار دو شرکت حمل‌ونقلی به‌منظور ساماندهی اتوبوس‌های میدان ۷۲ تن خبر داد و گفت: نوبت‌دهی به اتوبوس‌ها، زمان‌بندی حرکت، کنترل قیمت و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس‌ها از جمله وظایف این شرکت‌هاست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقرار دو شرکت حمل‌ونقلی برای ساماندهی اتوبوس‌های میدان ۷۲ تن
شناسه : 30270 | انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا پوریافر از استقرار دو شرکت حمل‌ونقلی به‌منظور ساماندهی اتوبوس‌های میدان ۷۲ تن خبر داد و اظهار داشت: ۴ شرکت حمل‌ونقلی در پایانه ۷۲تن فعال بود که ساماندهی تاکسی‌های برون‌شهری را برعهده داشتند که دو شرکت حمل‌ونقلی اتوبوس هم در کنار آنها قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری قم افزود: با همکاری شهرداری منطقه سه، سکوهای پیاده و سوارشدن مسافر در میدان ۷۲ تن احداث‌شده و با استقرار این ۲ شرکت حمل‌ونقلی وظیفه ساماندهی اتوبوس‌های مستقر در پایانه، به این دو شرکت محول شد.

پوریافر بابیان اینکه این شرکت‌ها به‌طور مستقیم تحت نظر اداره کل حمل‌ونقل استان فعالیت می‌کنند، تأکید کرد: نظارت بر عملکرد این شرکت‌ها نیز بر عهده همین اداره کل است.

وی ادامه داد: نوبت‌دهی به اتوبوس‌ها، زمان‌بندی حرکت و کنترل قیمت و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس‌ها ازجمله وظایف این شرکت‌هاست.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری قم بابیان اینکه وظیفه این سازمان تجهیز و نگهداری از پایانه‌ها و پارک‌سوارهای استان است، تأکید کرد: برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران و مسافران محترم واحد گشت و بازرسی سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری قم موظف به همکاری با اداره کل حمل‌ونقل استان شده است.

پوریافر بابیان اینکه این اقدام در راستای ارائه خدمات مطلوب و نظارت بر ساماندهی میدان ۷۲ تن و برخورد با رانندگان متخلف صورت گرفته است، افزود: این واحد در نظارت بر صدور صورت‌وضعیت اتوبوس‌ها نیز با اداره کل حمل‌ونقل استان همکاری لازم را دارد.

به گفته وی همه‌روزه بیش از ۳۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰۰ دستگاه تاکسی برون‌شهری از پایانه ۷۲ تن به تهران و کرج اعزام می‌شوند و شرکت‌های مستقر به‌صورت تمام‌وقت در حال خدمت‌رسانی هستند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.