افزایش اعتبار پروژه فاز پنج عمار یاسر به ۶۰ میلیارد تومان

شهر بیست/ مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اصلاح اعتبار پروژه فاز پنچ به ۶۰ میلیارد تومان در سال جاری، از آغاز عملیات اجرایی فاز پنج عماریاسر به‌زودی و پس از ابلاغ طرح از سوی معاونت عمرانی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش اعتبار پروژه فاز پنج عمار یاسر به ۶۰ میلیارد تومان
شناسه : 30266 | انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به پروژه‌های مهم منطقه هفت، اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم شهری که در سطح منطقه هفت اجرا می‌شود ادامه عمار یاسر حدفاصل خیابان معلم تا ریل راه‌آهن به طول ۱۲۵۰ متر است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم افزود: در این پروژه از سال ۸۸ و ۸۹ با فروش اوراق مشارکت، تحرکی به وجود آمد که متأسفانه به دلایل مختلف با رکود مواجه شد و باهمت شورا و شهرداری از ۹۷ شتاب دوباره گرفت.

متین فر بابیان اینکه جلسات مختلفی با مردم و کارشناسان رسمی برای پیشبرد پروژه فاز پنج برگزار شد، تصریح کرد: احساس ما در آن زمان این بود که بی‌اعتمادی حادث‌شده که با جلسات متعدد، این اعتماد برگشت و همکاری خوبی از سوی بعضی از مالکین صورت گرفت.

وی بابیان اینکه بیش از ۶۰ مورد کار تملک و تخریب در پروژه فاز پنج شهرداری انجام‌شده است، تصریح کرد: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در اصلاحیه به ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده و خیابان معلم تا کوچه ممتاز به‌عنوان اولویت یک پروژه مطرح‌شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم بابیان اینکه با توجه به تملک ۱۸ ملک از این محدوده باقی‌مانده بود، افزود: جلسات متعددی با دادستانی برگزار شد، علاوه بر دعوت از مالکان برای رایزنی مسیر قانونی نیز طی شد.

متین‌فر از پیگیری ماده ۹ برای املاک باقی‌مانده خبر داد و گفت: برای ۱۴ مورد از وزارت کشور مجوز گرفتیم برای موارد دیگر هم مجوز ماده ۸ از استانداری گرفته‌شده است.

وی تأکید کرد: افرادی هم در حین پیگیری مصوبه‌های ماده ۸ و ۹ برای توافق مراجعه کردند و امیدوار هستیم که امسال بتوانیم بخش اعظم این پروژه را پیش ببریم، برای اجرای عملیات اجرایی هم منتظر ابلاغ طرح از سوی معاونت عمرانی هستیم که به‌زودی آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.