آموزش ۴۲ دفتر پیشخوان به‌منظور ارائه خدمات شهرسازی

شهر بیست/ معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به استفاده از ظرفیت دفاتر پیشخوان به‌منظور ارائه خدمات شهرسازی از آموزش ۴۲ دفتر پیشخوان در این رابطه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آموزش ۴۲ دفتر پیشخوان به‌منظور ارائه خدمات شهرسازی
شناسه : 30262 | انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به تأکید شهرداری به‌منظور توسعه ارائه خدمات غیرحضوری، اظهار داشت: نرم‌افزار «قم‌یار» تصمیمی است که شهرداری برای ارائه خدمات غیرحضوری آن را در دستور کار قرارداد و سال گذشته برای ارائه تخفیفات از این نرم‌افزار استفاده شد که در آن زمان مورد استقبال خوبی هم واقع شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم افزود: با توجه به ضعف‌ها و اشکالاتی که نرم‌افزار «قم‌یار» در ابتدای کار داشت، همه خدمات محدود به «قم‌یار» نشد و از سوی دفاتر پیشخوان نیز ارائه خدمت می‌شود.

جانقربان ادامه داد: با مسئولان دفاتر پیشخوان هم جلسات متعددی داشتیم و آنها هم به دلیل چندکاره بودن و از سویی به این دلیل که اولین بار بود که در مسائل مدیریت شهری ورود پیدا می‌کردند ضعف‌هایی ازنظر عملکردی داشتند که آموزش‌هایی به آنها ارائه شد.

وی بابیان اینکه ۴۲ دفتر پیشخوان در مناطق هشت‌گانه آموزش داده شد، افزود: تسلط کاربران در ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان با توجه به چندکاره بودن این دفاتر زمان‌بر بود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم افزود: ارائه خدمات از سوی دفاتر پیشخوان نیز هدف ما نیست چراکه در این صورت نیز تفاوت چندانی با قبل وجود ندارد و صرفاً ارائه خدمات از شهرداری به دفاتر پیشخوان منتقل‌شده است اما ازآنجایی‌که شهروند الکترونیک نداریم تا به امروز نتوانستیم ارائه خدمات را صرفاً از مسیر الکترونیک ارائه دهیم.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.