کنتور، لوله و اتصالات آبی را عایق‌بندی کنید

شهر بیست/ مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به کاهش دمای هوا، از مردم تمام استان خواست نسبت‌به عایق‌بندی کنتور، لوله و اتصالات آبی اقدام کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کنتور، لوله و اتصالات آبی را عایق‌بندی کنید
شناسه : 30252 | انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره به آغاز فصل سرما و برودت هوا، از هم استانی‌های عزیز خواست به منظور جلوگیری از ترکیدگی، یخ‌زدگی و قطع آب نسبت به عایق‌بندی و ایجاد پوشش مناسب برای  کنتور، لوله و اتصالات آبی که در مجاورت هوای آزاد قرار دارند سریعاً اقدم کنند.

وی همچنین یادآور شد: در صورتی که کنتور و لوله‌های آب دچار یخ‌زدگی شد برای رفع مشکل هرگز از حرارت مستقیم و ریختن آب جوش بر قسمت‌های یخ‌زده استفاده نشود، چرا که موجب ترکیدگی لوله‌ها می‌شود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم به شهروندان توصیه کرد: برای رفع مشکل یخ‌زدگی با صبر و حوصله از آب ولرم، حرارت غیرمستقیم و سشوار استفاده کنند.

کربلایی ابراهیمی ضمن تأکید مجدد بر لزوم عایق‌بندی کنتور تأکید کرد: با توجه به قوانین و مقررات موجود، در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی یاد شده و نامناسب بودن محل کنتور و لوله‌کشی ساختمان، هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص جبران خسارت متوجه شرکت آب و فاضلاب نخواهد بود.

وی همچنین در پایان گفت: شهروندان گرامی می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در خصوص مسائل مربوط به آب و فاضلاب، با شماره سامانه تلفنی ۱۲۲ قم تماس بگیرند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.