در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم

شهر بیست/ دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ دی ماه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم
شناسه : 30197 | انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴   پرینت

محمد حسین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، از تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: به علت محدودیت‌های کرونایی در آذر ماه، تاکنون امکان برگزاری کارگاه‌های جانبی جشنواره مقدور نبوده که امیدواریم بتوانیم با کاهش میزان مبتلایان به کرونا و بازگشت شرایط عادی، کارگاه‌های جانبی جشنواره را برگزار کنیم.

وی افزود: کارگاه‌های «طنز نویسی»، «کاریکاتور»، «تیتر نویسی»، «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» و «فرهنگ شهروندی» از جمله این کارگاه‌ها هستند.

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم به بیان محورهای اصلی این جشنواره پرداخت و عنوان کرد: «اقتصاد مقاومتی و جهش تولید»، «تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «روایت ایثار، جهاد شهدا و رزمندگان استان قم»، «بحران کرونا و عقلانیت دینی» و «آسیب‌های اجتماعی و تجربه‌های موفق مقابله با آن» موضوعات بخش اصلی جشنواره هستند.

رضایی اضافه کرد: همچنین «هویت شهری» و «اخلاق شهروندی» دو محور موضوعی بخش ویژه جشنواره هستند که آثار مرتبط با آن فقط در قالب گزارش مکتوب پذیرش می‌شوند.

وی افزود: این جشنواره در قالب‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، عکس خبری، گزارش تصویری، گزارش ویدئویی و عکس نوشت و کاریکاتور برگزار می‌شود.

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم تصریح کرد: هر شرکت کننده می‌تواند در دو قالب اثر از قالب های بخش‌های اصلی شرکت کرده و در هر یک از آنها نیز شرکت کنندگان حداکثر مجاز به ارسال تعداد ۳ اثر هستند. علاوه بر آن ارسال سه اثر به بخش ویژه نیز امکان‌پذیر است.

رضایی یادآور شد: آثار ارسالی می‌بایست از دی‌ماه ۱۳۹۸ تا پایان دی‌ماه ۱۳۹۹ تولید و در فضای رسانه‌ای استان قم منتشرشده باشد.

وی افزود: اهالی محترم رسانه استان قم می‌توانند آثار خود را در محورهای اعلامی از طریق شماره ۰۹۳۳۳۴۴۷۹۵۲ و ارتباط با آن در پیام رسان‌های ایتا ، سروش و واتساپ ارسال کنند.

خاطرنشان می‌شود علاقه‌مندان می‌توانند متن فراخوان کامل ششمین جشنواره ابوذر استان قم را در (اینجا) مشاهده کنند.  

نوشته های مشابه
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.