«برج مراقبت» رونمایی شد

شهر بیست/ همزمان با هفته پژوهش با حضور مدیرعامل مرکز نشر هاجر و مسئولان مدرسه علمیه حضرت آمنه(سلام الله علیها) استان قم، از کتاب «برج مراقبت» که توسط یکی از طلاب این مدرسه تألیف شده، رونمایی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«برج مراقبت» رونمایی شد
شناسه : 30178 | انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، احمدشایان‌فر مدیرعامل مرکز نشر هاجر در آیین رونمایی از کتاب «برج مراقبت» با موضوع «مقابله با اسلام ستیزی و اسلام هراسی» در سخنانی اظهارکرد: توهین به مقدسات مسلمانان و اسلام هراسی پدیده جدیدی نیست و غرب پس از فروپاشی شوروی و افزایش گرایش به اسلام در بسیاری از کشورهای غربی، به شکل گسترده ای آن را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با اشاره به کتاب «برج مراقبت» اظهارداشت: نگارش این کتاب به قلم خانم فاطمه اسحاقی از طلاب مدرسه علمیه حضرت آمنه(سلام الله علیها) در واقع حرکتی درست و ارزشمند در راستای مقابله با اسلام ستیزی و اسلام هراسی توسط معاندین و بدخواهان است.

شایان‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت مرکز نشر هاجر از آثار قلمی طلاب و نخبگان حوزه های علمیه خواهران گفت: «چاپ و نشر آثار مکتوب تولیدی حوزه‌های علمیه خواهران مشتمل بر آثار آموزشی، علمی، پژوهشی، فرهنگی، ترویجی و تربیتی»، «چاپ و نشر آثاری که قابل نشر در حوزه علوم، فرهنگ و معارف اسلامی و منطبق با مأموریت مرکز نشر هاجر در قالب های رایج باشند»، «تهیه و تأمین و ارسال کتاب‌های تحصیلی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران» و «تکثیر و توزیع آثار به‌صورت دیجیتال، الکترونیکی و لوح‌های فشرده منطبق با مأموریت مرکز نشر هاجر» از جمله اقدامات حمایتی این مرکز در قبال طلاب و فضلای حوزه علمیه خواهران است.

وی افزود: «همکاری با کلیه واحدهای مرتبط با مرکز مدیریت در زمینه ارائه خدمات چاپ و نشر و محصولات علمی ـ آموزشی در چارچوب مقررات و ضوابط» ، «حمایت از چاپ و نشر آثار پژوهشگران و نویسندگان توانای حوزه های خواهران»، «چاپ و نشر آثار اندیش ورزان اسلامی» و «تولید و توزیع نرم‌افزارهای آموزشی اعم از درسی و غیردرسی» از جمله دیگر شاخصه فعالیت های ناشر تخصصی زن و خانواده است.

لازم به ذکر است، در ادامه این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن رونمایی این اثر ارزشمند با اهدای لوح یادبودی از خانم فاطمه اسحاقی طلبه مدرسه علمیه حضرت آمنه(سلام الله علیها)  تجلیل صورت گرفت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.