تجدید خط کشی بلوار آیت الله بروجردی +تصاویر

شهر بیست/ سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از تجدید خط کشی بلوار آیت الله بروجردی خبر داد و گفت: این معبر یکی از شریان‌های اصلی معابر شهر به شمار می‌رود و از حجم بالای تردد برخوردار است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجدید خط کشی بلوار آیت الله بروجردی +تصاویر
شناسه : 30154 | انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی با اعلام خبر تجدید خط کشی بلوار آیت الله بروجردی حد فاصل میدان مرجعیت تا پل تقاطع شهرک قدس، بیان داشت: این معبر با توجه به میزبانی حجم بالای تردد و اینکه از شریان‌های اصلی معابر شهر قم به حساب می آید از منظر ترافیکی مورد توجه بوده و نیازهای ترافیکی آن همچون تجدید خط کشی در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزایش ایمنی در تردد، نظم بخشی حرکتی به خودروها، جلوگیری و کاهش تصادفات را از مهم‌ترین اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح از نوع خط‌کشی با رنگ سرد به طول ۵ هزار متر و بصورت رفت و برگشت با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال انجام گرفته است.

طالبی با بیان اینکه اجرای این طرح با بهره‌مندی از ظرفیت داخلی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم و بخشی نیز توسط پیمانکار انجام گرفته است، از رانندگان خواست تا با توجه به علائم انتظامی و ترافیکی و همچنین حرکت در بین خطوط، تردد ایمنی داشته باشند.

وی در پایان از همکاری پلیس راهور و رانندگان در اجرای طرح‌های این سازمان تشکر کرد و گفت: همکاری و همراهی پلیس راهور کیفیت و سرعت انجام طرح‌ها و پروژه‌های این سازمان را ارتقا داده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.