اجرای ۹ پروژه اصلاح هندسی در منطقه چهار قم

شهر بیست/ مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اجرای ۹ پروژه اصلاح هندسی با اعتبار یک میلیارد تومان در سطح منطقه خبر داد و گفت: در خیابان‌هایی نظیر شهید صدوقی، شهید کریمی، لواسانی و بلوار غدیر، این پروژه‌ها اجرا شده که امیدواریم در عبور و مرور شوارع مذکور نقش مثبتی ایفا کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۹ پروژه اصلاح هندسی در منطقه چهار قم
شناسه : 30111 | انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم اظهار داشت: برخی از تقاطع‌ها به عنوان نقاط بحرانی در عملکرد شبکه معابر شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و طراحی مناسب تقاطع از لحاظ هندسی و بهینه بودن پارامترهای ترافیکی، عملکردی و کنترلی آن‌ها گام مهمی در ایمن‌سازی و کاهش تصادفات و افزایش مطلوبیت سفرهای شهری محسوب می‌شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به اجرای ۹ پروژه اصلاح هندسی در این منطقه شهر قم، افزود: در این ۹ پروژه بیش از ۳۴۰۰ متر از مسیر شوارع اصلاح و هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در راستای اجرای آن صرف شده است.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: در شوارعی نظیر شهید صدوقی، شهید کریمی، لواسانی، بلوار غدیر و … این پروژه‌ها اجرا شده و امیدواریم که اجرای این طرح‌ها در عبور و مرور شوارع مذکور نقش مثبتی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مذکور شامل خاکبرداری، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی و ایجاد فضای سبز است، افزود: هدف از اجرای طرح‌های مذکور تسهیل و بهبود عبور و مرور شهری، افزایش ضریب ایمنی سطح منطقه، کاهش تصادفات، حذف تقاطع چراغ دار و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان محترم است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.