تمامی معابر منطقه یک قم تا سال ۱۴۰۱ آسفالت می‌شوند

شهر بیست/ مدیر منطقه یک شهرداری قم از اجرای عملیات روکش آسفالت در بخش‌های مختلف منطقه یک خبر داد و گفت: تا سال ۱۴۰۱ هیچ کوچه‌ای در سطح منطقه باقی نمی‌ماند که روکش آسفالت نشده باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمامی معابر منطقه یک قم تا سال ۱۴۰۱ آسفالت می‌شوند
شناسه : 30109 | انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به اقدام شهرداری منطقه یک در راستای روکش آسفالت همه معابر و شوارع، اظهار داشت: روکش آسفالت همه معابر و شوارع به‌صورت فاز به فاز در دستور کار شهرداری منطقه قرارگرفته است و با روند انجام کار تا سال ۱۴۰۱ هیچ کوچه‌ای در منطقه وجود ندارد که آسفالت نشده باشد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم افزود: شهرداری ظرفیتی درزمینه روکش آسفالت دارد، کارهای خوبی انجام‌شده است اما به دلیل وسعت منطقه و از طرفی سخت بودن برخی مسیرها کار زمان بری است.

ترکمن با اشاره به محله دروازه ری به‌عنوان یکی از اولویت‌های انجام عملیات آسفالت، افزود: سال‌هاست که بعضی از معابر و کوچه‌های این محله آسفالت نشده‌اند و از سویی به دلیل عرض کم معابر برای حمل آسفالت تنها از فرغون می‌توان استفاده کرد اما بااین‌وجود به‌صورت فازبندی شده آسفالت همه معابر و شوارع در حال انجام است.

وی به‌ سختی‌های دیگر آسفالت این شوارع اشاره کرد و افزود: ورود تجهیزات آسفالت به برخی از شوارع بافت‌های فرسوده ممکن است تأسیسات آب و فاضلاب آن را دچار مشکل کند یا با ریزش چاه‌ها مواجه باشیم و همین مسئله هم کار را با محدودیت‌هایی مواجه کرده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با تأکید بر ضرورت حفظ رضایتمندی مردم، تصریح کرد: پروژه‌های کلان جای خود را دارد اما برای کسب رضایت مردم باید کار را از در خانه‌ها آغاز کرد.

ترکمن با اشاره به عملیات در حال اجرای روکش آسفالت، تأکید کرد: آسفالت محدوده ۱۹ دی تا پل فرهنگیان سالها دست‌نخورده باقی‌مانده بود تا سال گذشته که روکش آسفالتش اجرا شد و روکش آسفالت فرهنگیان نیز به‌عنوان یک پروژه جدا دیده شد.

وی افزود: از ابتدای بوستان مهدی تا استانداری و در بخش دیگر از میدان شهید محلاتی تا محدوده میدان شهید صادقی روکش آسفالت در خیابان‌های اصلی انجام‌شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم بابیان اینکه از خیابان چهارمردان و خیابان آذر به دو جهت روکش آسفالت آغازشده است، تصریح کرد: پل فرهنگیان تا عماریاسر، از رسالت به سمت دورشهر نیز روکش آسفالت در دستور کار است که به‌صورت فازبندی شده انجام می‌شود.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.