جزئیات برگزاری امتحانات دانش‌آموزان قمی اعلام شد

شهر بیست/ معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قم، جزئیات نحوه برگزاری امتحانات داخلی دانش‌آموزان را در دی‌ماه تشریح کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات برگزاری امتحانات دانش‌آموزان قمی اعلام شد
شناسه : 30097 | انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، علیرضا یاری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم با تأکید بر اینکه تمامی آزمون های دانش آموزان بجز امتحانات نهایی و امتحانات بزرگسالان، غیر حضوری برگزار می‌شود، گفت: امتحانات داخلی دانش آموزان متوسطه از ۶ دی ماه و نهایی از ۱۵ دی ماه برگزار خواهد شد.

یاری با بیان اینکه معلمان و کادر اجرایی مدارس همکاری بالایی با خانواده جهت برگزاری امتحانات دارند، خاطر نشان کرد: آغاز امتحانات نوبت اول از ۶ و ۷ دی ماه خواهد بود که این تاریخ در اختیار شورای مدرسه است.

وی در همین راستا افزود: ساعت برگزاری امتحانات غیر نهایی صبح ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۳ تا ۱۸ است و امتحانات نهایی نیز از ۱۵ دی ماه لغایت ۸ بهمن ماه هر روز ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود.

معاون آموزش و پرورش قم گفت: آزمون های آنلاین یکی از فاکتور های نمره پایانی در کنار سایر فرآیند های آموزشی از جمله فعالیت های کلاسی، تمرین، پژوهش علمی و نمرات مستمر است.

وی در پاسخ به پرسش والدین در خصوص پیشامدهای ناگهانی آزمون های آنلاین تصریح کرد: در صورت قطع اینترنت یا برق یا هر گونه مشکلی که باعث ایجاد خلل در امتحانات شود، با هماهنگی مدیر مدرسه آزمون در یک زمان دیگر گرفته می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قم گفت: در ایام امتحانات کلاس های درسی برگزار نمی شود و حتماً قبل از امتحانات یک فرصت مطالعاتی با تصویب شورای مدرسه به دانش آموزان داده می شود.

یاری گفت: امتحانات بزرگسالان نهایی و غیر نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه قم در پایان خاطر نشان کرد: سلام روح و جسم دانش آموزان برای مدیران آموزش و پرورش استان از اولویت بالایی برخوردار است و خانواده های محترم دانش آموزان هیچ‌گونه نگرانی از بابت برگزاری امتحانات و نتایج آن نداشته باشند و فضای خانه را آرام و به دور از هر گونه اضطراب حفظ کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.