هزینه مدیریت پردیسان ۳ برابر درآمد شهرداری در این منطقه است

شهر بیست/ سرپرست منطقه هشت شهرداری قم ضمن اشاره به ناهمخوانی درآمد و هزینه در این منطقه، گفت: در بودجه سال جاری نزدیک به ۲۴ میلیارد تومان درآمد برای منطقه پیش‌بینی شد که هزینه‌های این منطقه نزدیک به سه برابر آن یعنی ۶۰ میلیارد تومان بوده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هزینه مدیریت پردیسان ۳ برابر درآمد شهرداری در این منطقه است
شناسه : 30036 | انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی به قیمت منطقه‌ای پایین در پردیسان اشاره کرد و اظهار داشت: این درحالی است که قیمت ملک در پردیسان به شدت افزایش داشته و تفاوت چندانی با داخل شهر ندارد.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم، این میزان تفاوت در درآمد و هزینه در بودجه پردیسان را مسبوق به سابقه خواند و تاکید کرد: بودجه پردیسان در سنوات پیشین هم این‌گونه بوده و همواره هزینه‌های پردیسان بالاتر از درآمدهای آن بوده است.

رمضانی در ادامه با اشاره به حجم بالای عملیات‌های عمرانی در پردیسان ابراز داشت: پروژه‌های زیادی در پردیسان در حال اجراست که از جمله می‌توان به احداث چندین بوستان، رینگ پردیسان، گسترش فضای سبز و سوله فرهنگی ورزشی اشاره کرد، چندین پروژه هم مانند بوستان‌های عترت، محله۳ و محله هشت در سال جاری به بهره‌برداری رسیدند.

وی بابیان اینکه شهرداری یک سازمان درآمد-هزینه است، اظهار داشت: از مالکان تقاضا داریم تا حد امکان عوارض شهرداری خود را سالانه پرداخت کنند تا شهرداری بتواند خدمات‌دهی مطلوب‌تری هم از نظری کمی و هم از لحاظ کیفی ارائه دهد.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم، اجرایی نشدن تعهدات دولت در قبال شهرداری در این منطقه را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: تعهدات دولت در قبال شهرداری که واگذاری تجاری و زمین بود محقق نشد و بسیاری از خدماتی که اداره کل مسکن و شهرسازی باید در این منطقه ارائه می‌داد را نیز شهرداری در حال انجام آن است.

نوشته های مشابه
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل حذف می‌شود
انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.