اختصاص یک میلیارد تومان به‌منظور تکمیل بوستان شهدای گمنام

شهر بیست/ مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اختصاص یک میلیارد تومان به‌منظور تکمیل بوستان شهدای گمنام در سال جاری و پیشرفت ۳۵ درصدی آن خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص یک میلیارد تومان به‌منظور تکمیل بوستان شهدای گمنام
شناسه : 29942 | انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به پروژه تکمیل بوستان شهدای گمنام، اظهار داشت: این بوستان در بالای کوه خضر و محدوده یادمان شهدای گمنام واقع‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم بابیان اینکه حجم عملیات این بوستان ۵ هکتار است، افزود: یک میلیارد تومان به‌منظور احداث و تکمیل بوستان شهدای گمنام در بودجه امسال شهرداری منطقه چهار تعریف‌شده است.

اصفهانیان مقدم به اجرای ۳۵ درصد از حجم عملیات بوستان شهدای گمنام قم اشاره کرد و عنوان کرد: تکمیل سرویس بهداشتی بوستان و محوطه‌سازی ازجمله اقداماتی بوده که در راستای اجرای عملیات عمرانی بوستان شهدای گمنام انجام‌شده است.

وی به سایر اقدامات صورت گرفته از این پروژه نیز اشاره کرد و افزود: احداث آلاچیق و اجرای روشنایی در بوستان شهدای گمنام در برنامه سال ۹۹ شهرداری منطقه چهار لحاظ شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با توجه به موقعیت قرارگیری بوستان شهدای گمنام، تصریح کرد: عملیات آماده‌سازی طرح پایدارسازی جداره‌ها و بهسازی مسیر مسجد نیز از دیگر برنامه‌های احداث بوستان شهدای گمنام است.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.