آب‌گرفتگی بحرانی در شهر قم گزارش نشده/ لزوم همکاری و مراعات شهروندان

شهر بیست/ مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی کامل عوامل شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌های سطح شهر خبر داد و گفت: تاکنون مشکل جدی در آب‌گرفتگی معابر و اماکن در سطح مناطق هشت‌گانه شاهد نبوده‌ایم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آب‌گرفتگی بحرانی در شهر قم گزارش نشده/ لزوم همکاری و مراعات شهروندان
شناسه : 29860 | انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری و سازمان‌های تابعه شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی سطح شهر اظهار داشت: بیش از ۱۵۰۰ نفر از نیروی شهرداری قم به‌ویژه در حوزه خدمات شهری برای رفع آب‌گرفتگی‌های شهر به‌صورت دو شیفت در حال آمادگی کامل هستند.

وی ادامه داد: تجهیزات موتوری و امکانات تمامی مناطق هشت‌گانه به همراه مدیران ستادی، مناطق و سازمان‌های تابعه در حال خدمت‌رسانی به مردم برای رفع آب‌گرفتگی هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: ماشین‌آلات سبک و سنگین و پمپ‌های مکش در آمادگی کامل با همکاری سازمان آتش‌نشانی و مرکز مدیریت بحران شهرداری به‌منظور رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی هستند.

وی با تأکید بر اینکه آب‌گرفتگی‌های سطح شهر در شرایطی نبوده که نیاز به مسدودیت مسیری ایجاد کرده باشد، یادآور شد: حدود ۵ نقطه بحرانی شهری، فراشهری و فرامنطقه‌ای نیز تاکنون مشکلی نداشته و روان آب‌ها به‌خوبی کنترل و هدایت‌شده است.

میرهادی مشکلات آب‌گرفتگی در تونل غدیر را موردتوجه قرار داد و افزود: سپتیک‌های زیرگذر تونل تمامی فعال بوده و خوشبختانه تا این لحظه مشکلی در زمینه آب‌گرفتگی برای این تونل به وقوع نپیوسته و هیچ پس‌زدگی‌ای نیز از فاضلاب در این تونل گزارش نشده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با درخواست از مردم برای همکاری در جهت عدم ریختن زباله در انهار تصریح کرد: متأسفانه یکی از دلایل مهم در آب‌گرفتگی‌ها، ریختن زباله به‌ویژه ظروف پلاستیک و یکبار مصرف در انهار بوده که نیاز است مردم همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.