تملک ۱۰۰ پلاک معارض پروژه فاز پنج عمار یاسر باقی مانده است

شهر بیست/ مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به تملک ۷۰ ملک از اواخر سال ۹۷، از باقی ماندن حدود ۱۰۰ پلاک معارض پروژه فاز پنج عمار یاسر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تملک ۱۰۰ پلاک معارض پروژه فاز پنج عمار یاسر باقی مانده است
شناسه : 29682 | انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به پروژه فاز پنج عمار یاسر، اظهار داشت: این پروژه بعد از سال‌های توقف از اواخر سال ۹۷ از سرگرفته شد که از آن زمان ۷۰ ملک، تملک و تخریب شده یا در آستانه تخریب است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به حجم بالا واحدهای معارض فاز پنج عمارسایر از تأکید شهردار بر انجام عملیات عمرانی فاز پنج در کنار کار تملک سخن گفت و افزود: از بیش از ۲۰۰ پلاک معارض فاز پنج حدود ۱۰۰ پلاک هنوز باقی مانده است.

متین فر با اشاره به ضرورت همراهی مردم  در پروژه های عمرانی و به ویژه فاز پنج عماریاسر، تصریح کرد: ابتدا که در این پروژه وارد شدیم تمام تلاش ما در مسیر جلب اعتماد مردم بود که تا حدی به موفقیت رسیدیم اما نوسانات قیمت زمین و مسکن کار را سخت‌تر کرده است.

وی با اشاره به اقدامات قانونی تملک نیز تصریح کرد: خیلی از مردم هنوز برای واگذاری ملک مراجعه نکرده‌اند از سویی نیز پیگیری های قانونی برای ماده ۸ و ماده ۹ از وزارت کشور در حال انجام است چراکه پروژه باید در زمان خودش پیش برود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم، اولویت تملک این پروژه را عماریاسر برشمرد و افزود: در کنار آن محدود کوچه بیگدلی نیز در ردیف بودجه آورده شده است و علاوه بر اعتباری که برای فاز پنج تعریف شده، اگر نیاز بیشتری برای تملک بیگدلی وجود داشت در اصلاح بودجه تعریف می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.