پاییز دوستان قمی دست به دوربین شوند

شهر بیست/ چهارمین دوره مسابقه عکاسی شهروندی «پاییز برگریز» با موضوع زیبایی‌های پاییزی در بوستان‌ها و معابر سطح شهر برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پاییز دوستان قمی دست به دوربین شوند
شناسه : 29649 | انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، امسال هم برگ‌های پاییزی در بوستان‌های منتخب مناطق هشت‌گانه قم رهاسازی می‌شود تا ضمن ایجاد جلوه‌های بصری و صوتی با استفاده از برگ‌های پاییزی، بستری برای لذت شهروندان از تماشای زیبایی‌های پادشاه فصل‌ها فراهم شود.

بوستان‌های حضرت مهدی(عج)، کودک، شفق، صبا، شهید بنیادی، نسیم، علوی، خاطره، ولی‌عصر(عج)، بصیرت، شهریار، نرگس، صدر، نجمه، انقلاب اسلامی و پردیس، ۱۶ بوستان منتخب سطح شهر برای این فضاسازی و اجرای طرح «فرش خزان» هستند.

حالا سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مسابقه عکاسی شهروندی «پاییز برگریز» را با موضوع زیبایی‌های فصل خزان در بوستان‌ها و معابر سطح شهر کلید زده. مسابقه‌ای که در دو بخش آماتور برای عکاسی با تلفن همراه و دوربین‌های خانگی و بخش حرفه‌ای برای دارندگان دوربین‌های حرفه‌ای برگزار می‌شود.

هر عکاس می‌تواند حداکثر ۱۰ اثر را به دبیرخانه مسابقه ارسال کند و عکس‌ها باید از بوستان‌ها و معابر سطح شهر قم ثبت‌شده باشد. همچنین عکس‌ها نباید دارای امضا، تاریخ، پاسپارتو، واترمارک، قاب یا نشان‌واره باشد.

مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۸  آذرماه سال جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و شرکت در مسابقه از طریق درگاه اینترنتی سازمان به آدرس www.QOMparks.ir مراجعه کرده و آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

به نفرات اول تا سوم بخش آماتور علاوه بر لوح تقدیر و شرکت در نمایشگاه و کتاب عکس مسابقه، مبالغ ۷ میلیون ریال، ۵ میلیون ریال و ۳ میلیون ریال اهدا می‌شود.

سه عکاس منتخب بخش حرفه‌ای هم علاوه بر لح تقدیر و  شرکت در نمایشگاه و کتاب مسابقه، مبالغ ۱۵ میلیون ریال، ۱۰ میلیون ریال و ۷ میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

عکاسان راه یافته به مرحله نهایی هم به ازای هر فریم، ۵۰۰ هزار ریال هدیه دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.