کدام خیابان قم به نام شهید فخری‌زاده می‌شود؟

شهر بیست/ رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به اینکه شهید فخری زاده قمی بودند، پیشنهادات مختلفی در نقاط مختلف شهر از سوی شهرداری ارائه شد که در نهایت یکی از خیابان‌های اصلی و مرکزی شهر برای نامگذاری به نام این شهید معزز مشخص شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کدام خیابان قم به نام شهید فخری‌زاده می‌شود؟
شناسه : 29611 | انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمجتبی سبحانی ثابت با اشاره به ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه این شهید بزرگوار از دانشمندان و بزرگان هسته‌ای و دفاعی بودند و با عنایت به تاکیدات رهبری که ایشان را دانشمند نمونه نام بردند، اعضای شورای اسلامی شهر قم با پیشنهاد شهرداری و تصویب در کمیسیون خدمات شهری، نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر به نام ایشان موافقت کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این شخصیت قمی بودند و زادگاهشان هم در قم بود پیشنهادات مختلفی در نقاط مختلف شهر از سوی شهرداری ارائه شد که در نهایت یکی از خیابان‌های اصلی و مرکزی شهر برای نامگذاری به نام این شهید معزز مشخص شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: بر این اساس خیابانی حدفاصل بلوار شهید عابدی و بلوار شهید بهشتی به نام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده نامگذاری خواهد شد و شورا هم این پیشنهاد شهرداری را تصویب کرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.