دارندگان سهام عدالت به روش غیرمستقیم در سجام ثبت‌نام کنند

شهر بیست/ رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان قم گفت: همشهریان دارنده سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند به منظور برخورداری از منافع سهام عدالت، تا قبل از ۱۵ آذر در سامانه سجام ثبت‌نام کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دارندگان سهام عدالت به روش غیرمستقیم در سجام ثبت‌نام کنند
شناسه : 29583 | انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، غلامرضا صادق‌زاده بیان کرد: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق دارندگان سهام عدالت در قم، مجمع فوق العاده انتخاب هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین راستا ضرورت دارد تا سهام داران سهام عدالت استان که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند به منظور برخورداری از منافع سهام عدالت، شرکت در انتخابات اعضای هیئت مدیره و دریافت سود سالانه، تا قبل از ۱۵ آذرماه سال جاری نسبت به ثبت نام در سامانه سجام به نشانی www.sajam.ir اقدام کنند.

وی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت شهروندان در شرایط کنونی، ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت از طریق اپلیکیشن‌های موجود مانند سیگنال به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به هر گونه مراجعه حضوری قابل انجام است.

صادق‌زاده گفت: سهامداران سهام عدالت استان می‌توانند برای دریافت جواب برخی سوالات احتمالی در این رابطه به سامانه sahaliedalat.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد: شماره تلفن ۱۵۶۹ از ساعت هشت صبح تا ۲۰ پاسخگوی سؤالات سهامداران بوده و بعد از آن نیز، اپراتور سؤالات سهامداران را ثبت می‌کند و پاسخ به اطلاع سهامدار رسانده خواهد شد. 

وی ادامه داد: تمامی سهامداران روش غیر مستقیم استان که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند، وکیل یا قائم مقام صاحب سهم و نماینده اشخاص حقیقی یا حقوقی می توانند برای اعلام حضور الکترونیکی در مجمع از تاریخ ۹۹/۰۹/۱۰ به تارنمای dima.csdirsn.ir مراجعه کنند.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی قم گفت: جلسه مجمع الکترونیکی عمومی فوق العاده برای انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان از تاریخ ۹۹/۰۹/۱۵ در تارنمای فوق برگزار می شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.