مراحل پایانی تملک بزرگترین بزرگراه شهری در قم

شهر بیست/ رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم، محور فردوسی را بزرگترین بزرگراه شهری در قم دانست و گفت تا به امروز بیش از ۹۰ درصد از محدوده محور فردوسی، تملک و آزادسازی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مراحل پایانی تملک بزرگترین بزرگراه شهری در قم
شناسه : 29561 | انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری با اشاره به روند تملک مسیر بلوار فردوسی، اظهار داشت: رینگ فردوسی، بزرگترین پروژه بزرگراهی داخل شهر قم است که مناطق سه، دو، شش، چهار، پنج و یک را به یکدیگر متصل می‌کند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به طول بلوار فردوسی، افزود: این بلوار یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های ترافیکی شهر قم است که با مجموعاً با ۲۰ کیلومتر طول نقش مهمی در روان‌سازی ترافیک در مناطق مختلف شهر قم دارد.

محرری با اشاره به کلنگ زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز، این پروژه را یکی از تکه‌های پازل بلوار فردوسی نامید و تأکید کرد: تقاطع غیرهمسطح نماز یکی از پروژه‌های مهمی است که نقش مؤثری در بهبود ترافیک این منطقه داشته و حجم ترافیکی که از بلوار آیت‌الله بروجردی و میدان مرجعیت به‌طرف مناطق یک و هفت منتقل می‌شود، در اینجا ساماندهی می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری آزادسازی محور فردوسی در سال‌های گذشته، افزود: هرسال بخشی از این پروژه آزادسازی و اجرا می‌شود که تا به امروز بیش از ۹۰ درصد محور فردوسی آزادسازی شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: تا پایان سال هم بخش دیگری از این پروژه که حدفاصل بلوار جمهوری تا بلوار شهید شاهرودی و مدرسه هدایتی است آزاد می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
تقدیر ستاد اقامه نماز از وضعیت نمازخانه‌های بوستان‌های قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.