هزینه‌های میلیاردی نگهداری فضای سبز منطقه یک

شهر بیست/ مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به فرامنطقه‌ای بودن بخش مهمی از مساحت فضای سبز منطقه یک از هزینه یک میلیارد و صد میلیون تومانی نگهداری فضای سبز منطقه به‌صورت ماهیانه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هزینه‌های میلیاردی نگهداری فضای سبز منطقه یک
شناسه : 29505 | انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به هزینه‌های بالای این منطقه، اظهار داشت: منطقه در بین مناطق شهری تا حدی خاص است به این خاطر که باید ۳۰ درصد از درآمد را به مرکز بپردازد و از سوی دیگر هزینه‌های خدمات و فضای سبز نیز در این منطقه زیاد است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم بابیان اینکه شهرداری منطقه پرهزینه‌ترین مناطق در زمینه خدمات و فضای سبز است، افزود: یکی از دلایل این موضوع وجود بوستان‌های فراشهری است.

ترکمن با اشاره به این بوستان‌ها افزود: بوستان مهدی، بوستان هاشمی و بوستان بهار ازجمله بوستان‌های منطقه یک است که فرا منطقه‌ای و مسافر خیز بوده و هزینه نگهداری از آن‌ها برای منطقه بالاست.

ترکمن با اشاره به هزینه‌های نگهداری فضای سبز منطقه یک، اظهار داشت: ماهیانه به‌صورت میانگین ۷۸۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان به‌عنوان حقوق نگهداری فضای سبز در سطح منطقه یک پرداخت می‌شود.

به گفته وی، پرداختی حوزه فضای سبز با کسورات و هزینه‌های دیگر ازجمله بیمه و مالیات و گل و کود و بذر و هزینه‌های دیگر در حوزه فضای سبز به یک میلیارد تا یک میلیارد و صد میلیون تومان می‌رسد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.