کشف احتکار لوازم خانگی در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی قم از کشف محموله لوازم خانگی احتکار شده شامل ۱۲۶ دستگاه انواع یخچال، ماشین لباس‌شویی، بخاری و تلویزیون در یک انبار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف احتکار لوازم خانگی در قم
شناسه : 29473 | انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی در بیان جزئیات این خبر، اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قم پس از بررسی های اولیه و با همراهی کارشناسان سازمان صمت و ضابطان قضایی سپاه استان، محل احتکار تعداد زیادی لوازم خانگی را در یک انبار شناسایی کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی و ورود کارآگاهان به داخل انبار، محموله لوازم خانگی احتکار شده شامل ۱۲۶ دستگاه انواع یخچال، ماشین لباسشویی، بخاری، تلویزیون و … کشف شد و در ادامه کارشناسان، ارزش اموال کشف شده را در مجموع ۶ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری ۲ نفر و پلمب انبار مذکور، افزود: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

سردار میرفیضی گفت: خرید و فروش کالاهایی که در قانون، ثبت آن ها در سامانه ثبت انبارها الزامی است، امتناع از آن مشمول احتکار، قاچاق و سایر تخلفات صنفی می شود.

فرمانده انتظامی استان قم در این رابطه از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده تخلفات از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا شماره تماس ۳۸۷۰۰۰۴۶ پلیس امنیت اقتصادی استان، گزارشات خود را اطلاع دهند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.