توجه جدی به تحقق کاربری‌های خدماتی در تفکیک اراضی

شهر بیست/ مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: در شهرداری منطقه یک شهر قم تمام تلاش ما توجه جدی به تحقق کاربری‌های خدماتی در تفکیک اراضی و اعمال ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌هاست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توجه جدی به تحقق کاربری‌های خدماتی در تفکیک اراضی
شناسه : 29463 | انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به درآمد شهرداری منطقه یک، اظهار داشت: در هفت‌ماهه امسال تقریباً بیش از ۶۰ میلیارد تومان از درآمد شهرداری منطقه یک محقق شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم  با اشاره به تملک بالای این منطقه، افزود: اگر امکان تملک غیرنقدی پیش‌بینی‌نشده بود، واقعاً کار برای منطقه سخت می‌شد و در انجام تملکات موفق نبودیم.

وی افزود: هر اندازه ساخت‌وساز در مناطق و ارزش زمین بالاتر باشد امکان اجرای ماده ۱۰۱ بیشتر است که می‌تواند در زمینه تملک کمک‌کننده باشد اما در منطقه یک بخش مهمی از زمین‌ها بافت فرسوده و متراکم است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم، فاز سه شهید روحانی را از جمله پروژه‌هایی برشمرد که سهم شهرداری از آن صفر است و ادامه داد: همه ظرفیت‌های شهید روحانی تکمیل است، از یک سمت به اتوبان متصل می‌شود، بلوار تعاون و بلوار شهید باغی از دل آن رد می‌شود که همگی در طرح تفصیلی دیده‌شده است.

وی با اشاره به وجود ۷۰۰ قطعه زمین در این پروژه، افزود: همه زمین‌ها اوقافی است که حتی یک قطعه هم به شهرداری نمی‌رسد و در کاربری‌هایی که در طرح تفصیلی پیش‌بینی‌شده به‌غیراز فضای آموزشی و ورزشی فقط فضای سبز به شهرداری می‌رسد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.