بیرق‌های عزا در سطح شهر قم برافراشته شد

شهر بیست/ سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به تلاش شهرداری برای فضاسازی محیطی در شهر بر اساس مناسبت‌ها، از برافراشته شدن بیرق‌های عزا به مناسبت وفات شهادت گونه حضرت معصومه(س) خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بیرق‌های عزا در سطح شهر قم برافراشته شد
شناسه : 29451 | انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی منش در حاشیه برگزاری آیین سیاه‌پوشی شهر قم که به مناسبت وفات شهادت گونه حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری قم به‌عنوان یک‌نهاد اجتماعی، فرهنگی و خدماتی رویکرد ویژه‌تری را در مناسبت‌ها در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: با توجه به همین رویکرد و با تأکید بر جایگاه شهر قم به‌عنوان حرم اهل‌بیت(ع) و متبرک بودن شهر قم به حرم حضرت معصومه(س)، اقدامات ویژه‌ای در وفات شهادت گونه این بانوی بزرگوار در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات در مناسبت‌ها این است که شهر به‌گونه‌ای آذین‌بندی شود که متناسب با حال و هوای آن روز باشد.

موسوی منش بابیان اینکه ما خودمان را در مجموعه شهرداری قم به‌عنوان خادم حضرت معصومه(س) در حوزه شهری می‌دانیم، ادامه داد: به همین واسطه در مناسبت وفات شهادت گونه حضرت معصومه(س) یکی از تکالیف ما هویت‌سازی است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: در همین راستا معاونت خدمات شهری و شهرداری‌های مناطق نسبت به سیاه‌پوشی شهر اقدام کردند و به موازات آن نیز سازمان زیباسازی بیرق‌های عزا را در سطح شهر برافراشته می‌کند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.