آغاز عملیات تکمیل شبکه روشنایی بوستان محله یک مسکن مهر

شهر بیست/ سرپرست منطقه هشت شهرداری قم گفت: بوستان محله یک مسکن مهر به طور کامل تکمیل شده و تنها احداث شبکه روشنایی این بوستان باقی مانده که تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری، این بوستان را به بهره‌برداری برسانیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز عملیات تکمیل شبکه روشنایی بوستان محله یک مسکن مهر
شناسه : 29425 | انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به وقفه‌ای که در روند تکمیل برخی از بوستان‌های منطقه هشت ایجاد شده، ابراز داشت: با توجه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، شهرداری منطقه برای تکمیل برخی از پروژه‌ها با مشکلات مالی با پیمانکاران مواجه شد که با پیگیری‌های مستمر و انعقاد قراردادهای جدید، مشکلات مرتفع شد و و پروژه‌های احداث بوستان‌ها با روند مطلوب پیش می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به مختصات بوستان واقع در محله یک مسکن مهر خاطر نشان کرد: این بوستان با مساحت ۵۱هزار متر مربع یکی از بزرگترین بوستان های محله‌ای در سطح شهر است که دارای امکاناتی نظیر سالن ورزشی، پارکینگ، سرویس بهداشتی ، نمازخانه و زمین‌های ورزشی است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه با هدف افزایش سرانه فضای سبز و همچنین ارتقای نشاط اجتماعی در میان شهروندان چندین بوستان در این منطقه در سال جاری احداث می شود افزود: پردیسان از نظر سرانه فضای سبز در میان هشت منطقه شهری رتبه نخست را دارد و در سال جاری نیز این سرانه افزایش چشمگیری خواهد داشت.

رمضانی با بیان اینکه بوستان محله یک مسکن مهر به طور کامل تکمیل شده است و تنها احداث شبکه روشنایی این بوستان باقی مانده است خاطر نشان کرد: درصدد هستیم تا پایان سال جاری این بوستان را به بهره‌برداری برسانیم.

شایان ذکر است طبق برآوردهای اولیه هزینه احداث این بوستان بیش از ۵۰میلیارد ریال است.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.