تکمیل محور فردوسی تا سه ماه آینده

شهر بیست/ رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: بلوار فردوسی به‌جز قسمت خیابان یاسمن در سه ماه آینده تکمیل‌ می‌شود و مورد بهره‌برداری کامل قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل محور فردوسی تا سه ماه آینده
شناسه : 29304 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، روح‌الله امراللهی به تشریح رینگ‌های ترافیکی شهر قم پرداخت و اظهار داشت: رینگ اول شهر قم محور بلوار شهید کریمی و اتوبان امام علی (ع) بوده که تقریباً تکمیل‌شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم رینگ دوم شهر قم را محور فردوسی، یادگار امام تا امتداد محور سی متری کیوانفر و ۱۵ خرداد دانست و افزود: محور فردوسی به‌عنوان یکی از رینگ‌های اصلی و حیاتی بوده که تقاطع‌های آن نیز با محورهای شریانی درجه‌یک و هم‌ردیف خودش غیر هم‌سطح می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در مرحله نخست تقاطع پیامبر اعظم(ص) با بلوار فردوسی غیر هم‌سطح شده که در سه ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و تقاطع سه سطحه میدان نماز کلنگ زنی شد.

امراللهی از تکمیل بلوار فردوسی در سه ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: بلوار فردوسی به‌جز قسمت خیابان یاسمن در سه ماه آینده تکمیل‌شده و مورد بهره‌برداری کامل قرارگرفته تا یکی از مهم‌ترین محورهای شهر قم در اختیار شهروندان قرار گیرد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.