لزوم توسعه مراکز تفریحی در قم

شهر بیست/ رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر افزایش نشاط اجتماعی در قم، گفت: توسعه بوستان‌ها و ساخت مراکز تفریحی و گردشگری می‌تواند در افزایش نشاط اجتماعی و امید در جامعه تأثیر قابل توجهی داشته باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم توسعه مراکز تفریحی در قم
شناسه : 29298 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید اخوان با توجه به موقعیت فرهنگی و سیاسی شهر قم در کشور و جهان تشیع، اظهار داشت: به شهر قم به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید با نگاه ویژه‌ای توجه کرد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم، اقدامات شهرداری قم را با توجه با شرایط اقتصادی کشور مثبت ارزیابی کرد و افزود: عملکرد شهرداری قم در توسعه شهر به‌خصوص ساخت فضاهای گردشگری و تفریحی بسیار خوب بوده و گام بزرگی در راستای برطرف کردن مشکلات شهر قم برداشته‌شده است.

اخوان ادامه داد: امروز با افتتاح باغ پرندگان و بوستان طبقاتی شهید زین‌الدین سرانه فضای تفریحی و گردشگری قم افزایش چشم‌گیری داشته است.

وی با تأکید برافزایش نشاط اجتماعی و تأثیر آن بر سلامت جامعه، تصریح کرد: امروز جامعه در شرایط سختی قرارگرفته که با ساخت مراکز تفریحی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهر می‌تواند در افزایش نشاط اجتماعی و امید در جامعه تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.