قدردانی مادر شهیدان‌زین‌الدین از افتتاح باغ پرندگان و بوستان شهید زین‌الدین

شهر بیست/ مادر شهیدان زین‌الدین با ارسال پیامی از اقدامات شهرداری در احداث باغ پرندگان قم، افتتاح بوستان شهیدان زین‌الدین و توسعه فضای سبز در شهر قم قدردانی کرد و گفت: با توجه به طبیعت کویری قم احداث باغ پرندگان گامی برای آشنا کردن مردم قم به‌ویژه نوجوانان و جوانان به آیات شگفت‌انگیز خداوند سبحان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قدردانی مادر شهیدان‌زین‌الدین از افتتاح باغ پرندگان و بوستان شهید زین‌الدین
شناسه : 29293 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حاجیه‌خانم «زینب اسلام‌دوست» مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین به مناسبت افتتاح بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین و توسعه فضای سبز پیامی ارسال و از خدمات شهرداری تشکر کرد.

در بخشی از این پیام با اشاره به افتتاح باغ پرندگان در شهر قم آمده است: قرآن مجید بارها همگان را به توجه به طبیعت و مطالعه و تحقیق درباره آن فراخوانده است تا از این طریق به عظمت و یگانگی خالق هستی پی ببرند.

وی با اشاره به تاکید قرآن کریم برای نگاه به پرندگان و دقت در خلقت آنها گفت: شهر مقدس قم که شهر فقاهت و مرکز قرآن و عترت و علوم آن‌ها است، شایسته است که علاوه بر معارف نظری، دارای عرصه‌های علمی برای مشاهده طبیعت و مطالعه و تحقیق پیرامون آن‌ها باشد.

مادر شهیدان زین الدین در ادامه این پیام تاکید کرد: با توجه به طبیعت کویری قم احداث باغ پرندگان گامی برای آشنا کردن مردم قم به‌ویژه نوجوانان و جوانان به این آیات شگفت‌انگیز خداوند سبحان است.

وی افزود: همچنین احداث پارک‌ها در کلان‌شهر قم که از بسیاری مواهب طبیعی محروم است نقش مؤثری در تلطیف فضا داشته و محلی برای تفریح سالم مردم به شمار می‌رود.

در قسمت پایانی این پیام آمده است: امید است در کنار اقدامات فرهنگی، برنامه‌های عمرانی شهردار محترم قم و همکاران ایشان مرضی خداوند و موردنظر امام عصر(عج) و حضرت معصومه(س) قرار گیرد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.