قدردانی مادر شهیدان‌زین‌الدین از افتتاح باغ پرندگان و بوستان شهید زین‌الدین

شهر بیست/ مادر شهیدان زین‌الدین با ارسال پیامی از اقدامات شهرداری در احداث باغ پرندگان قم، افتتاح بوستان شهیدان زین‌الدین و توسعه فضای سبز در شهر قم قدردانی کرد و گفت: با توجه به طبیعت کویری قم احداث باغ پرندگان گامی برای آشنا کردن مردم قم به‌ویژه نوجوانان و جوانان به آیات شگفت‌انگیز خداوند سبحان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قدردانی مادر شهیدان‌زین‌الدین از افتتاح باغ پرندگان و بوستان شهید زین‌الدین
شناسه : 29293 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حاجیه‌خانم «زینب اسلام‌دوست» مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین به مناسبت افتتاح بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین و توسعه فضای سبز پیامی ارسال و از خدمات شهرداری تشکر کرد.

در بخشی از این پیام با اشاره به افتتاح باغ پرندگان در شهر قم آمده است: قرآن مجید بارها همگان را به توجه به طبیعت و مطالعه و تحقیق درباره آن فراخوانده است تا از این طریق به عظمت و یگانگی خالق هستی پی ببرند.

وی با اشاره به تاکید قرآن کریم برای نگاه به پرندگان و دقت در خلقت آنها گفت: شهر مقدس قم که شهر فقاهت و مرکز قرآن و عترت و علوم آن‌ها است، شایسته است که علاوه بر معارف نظری، دارای عرصه‌های علمی برای مشاهده طبیعت و مطالعه و تحقیق پیرامون آن‌ها باشد.

مادر شهیدان زین الدین در ادامه این پیام تاکید کرد: با توجه به طبیعت کویری قم احداث باغ پرندگان گامی برای آشنا کردن مردم قم به‌ویژه نوجوانان و جوانان به این آیات شگفت‌انگیز خداوند سبحان است.

وی افزود: همچنین احداث پارک‌ها در کلان‌شهر قم که از بسیاری مواهب طبیعی محروم است نقش مؤثری در تلطیف فضا داشته و محلی برای تفریح سالم مردم به شمار می‌رود.

در قسمت پایانی این پیام آمده است: امید است در کنار اقدامات فرهنگی، برنامه‌های عمرانی شهردار محترم قم و همکاران ایشان مرضی خداوند و موردنظر امام عصر(عج) و حضرت معصومه(س) قرار گیرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.