اعتبار ۲۲ میلیارد تومانی احداث بوستان شهید زین‌الدین

شهر بیست/ مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: بوستان طبقاتی شهید زین‌الدین با اعتباری بالغ‌بر ۲۲ میلیارد تومان طراحی و اجراشده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعتبار ۲۲ میلیارد تومانی احداث بوستان شهید زین‌الدین
شناسه : 29290 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم اظهار داشت: بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین نخستین بوستان طبقاتی شهر قم بوده که با توجه به توپوگرافی خاص این منطقه طراحی و ساخته‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم، مساحت دیوار سبز این بوستان را ۵ هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: ۱۵ هزار متر آبیاری مکانیزه در این بوستان اجراشده و گونه‌های مناسب با اقلیم قم کاشته و مجموعه‌های بازی کودکان و ست‌های ورزشی در این بوستان اجراشده است.

اصفهانیان مقدم، مساحت کلی بوستان را ۳ هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: اعتبار هزینه شده در این بوستان ۲۲ میلیارد تومان بوده و همزمان با هفته بسیج این بوستان به‌صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، افتتاح باغ پرندگان را یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری دانست و بیان کرد: باغ پرندگان با مساحتی برابر ۷ هکتار و اعتباری بالغ‌بر ۳۲ میلیارد تومان افتتاح‌شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم، آب‌نمای باغ پرندگان را با طولی برابر۶۰۰ متر اعلام کرد و ادامه داد: بیش از ۱۰۰ نوع پرنده مختلف در این باغ نگهداری شده و یک بخش از بوستان نیز به گیاهان و پرندگان حاره‌ای اختصاص داده‌شده است.

اصفهانیان مقدم در پایان باغ پرندگان را دارای کارکرد شهری و فراشهری دانست و تأکید کرد: امیدواریم شهروندان و زائران از این بوستان کمال استفاده را برده و در افزایش نشاط اجتماعی تأثیر فراوانی دارد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.