کارگروه مشترک ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی تشکیل می‌شود

شهر بیست/ استاندار قم از تشکیل کارگروه مشترکی با حضور شهرداری و راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان به‌منظور ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارگروه مشترک ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی تشکیل می‌شود
شناسه : 29284 | انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، بهرام سرمست در حاشیه بازدید از بافت فرسوده و سکونت‌های غیررسمی و پروژه اصلاح ورودی جعفریه، اظهار داشت: امروز از مناطق کم برخوردار و سکونتگاه‌های غیررسمی و سکونتگاه‌هایی که زیر دکل‌های برق فشارقوی ایجادشده‌اند، بازدیدی داشتیم.

استاندار قم با اشاره به‌ضرورت ساماندهی این مناطق افزود: در این بازدید نهایتاً نتیجه بر این شد که کارگروه مشترکی به‌منظور ساماندهی این مناطق تشکیل شود و ۳۲ هکتار از اراضی که به همین منظور اختصاص داده‌شده است از اجرای مصوبات این کارگروه  پشتیبانی خواهد کرد.

سرمست ادامه داد: این کارگروه مشترک با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی تشکیل خواهد شد و به‌صورت اقتضائی سایر دستگاه‌های خدمت رسان نظیر آب و برق و گاز و سایر دستگاه‌هایی که می‌توانند دخیل مسئله شوند، مشارکت خواهند داشت.

وی به انجام مذاکراتی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هم در این رابطه خبر داد و گفت: اگر بتوانیم همکاری‌های ستاد اجرایی فرمان امام را هم جذب بکنیم می‌تواند برای پشتیبانی از طرح ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی استفاده کنیم.

استاندار قم در رابطه با سکونتگاه‌های شکل‌گرفته زیر دکل‌های پرفشار برق نیز تأکید کرد: در این موارد هم ساماندهی در وهله اول مطرح است و بر اساس طرح‌هایی که به‌صورت فازبندی وجود دارد شبکه انتقال برق باید به‌منظور حفظ سیما و منظر شهری از زیرزمین عبور داده شوند.

سرمست افزود: برنامه جامعی که از سوی شهرداری و راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط به‌صورت فازبندی شده ارائه می‌شود، باید در برنامه معاونت عمرانی پیگیری شود.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.