مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان کرد

موانع راه‌اندازی سینمای باغ موزه دفاع مقدس قم/ وزارت ارشاد به تعهداتش عمل کند

شهر بیست/ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم در رابطه با آخرین وضعیت سینما باغ موزه دفاع مقدس، گفت: قرار بود صندلی، صوت، نور و پرده سینما توسط سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجهیز شود اما تاکنون این تعهد، عملیاتی نشده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
موانع راه‌اندازی سینمای باغ موزه دفاع مقدس قم/ وزارت ارشاد به تعهداتش عمل کند
شناسه : 29167 | انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱   پرینت

حجت‌الاسلام علی لقمان‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار «شهر بیست»، در رابطه با آخرین وضعیت سینمای باغ موزه دفاع مقدس، از خلف وعده برخی دستگاه‌های اجرایی گلایه کرد و گفت: متأسفانه تعهدات بعضی از دستگاه‌های دولتی عملی نشده است.

وی تصریح کرد: سازمان سینمایی در ابتدای امر به ما مجوز راه اندازی سینما را در باغ موزه دفاع مقدس داد و ما هر آنچه که باید مطابق با استانداردها اجرایی می‌کردیم، انجام دادیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با اشاره به تعهدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تجهیز کردن سینما باغ موزه دفاع مقدس، گفت: قرار بود صندلی، صوت، نور و پرده سینما توسط سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجهیز شود اما  به‌رغم همه پیگیری‌هایی که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم داشت، همچنان عملیاتی نشده است.

لقمان‌پور افزود: باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس به دستور رهبر معظم انقلاب احداث شده و مردم قم بعد از ۱۰ سال منتظر هستند این مجموعه که هزینه‌های زیادی برای احداث آن شده است، به طور کامل به بهره‌برداری برسد و استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه سینمای باغ موزه دفاع مقدس سرانه صندلی سینمای قم را تقویت می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم تعهداتی که دوستان‌مان در سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی نسبت به تجهیز سینمای باغ موزه دفاع مقدس دارند، زودتر عملیاتی کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین در رابطه با اینکه صندلی‌های سینما تجهیز شده است، گفت: تجهیز صندلی ها توسط خود بنیاد و سازمان موزه انجام شد و ما منتظر انجام تعهدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم تا سینمای باغ موزه به بهره‌برداری برسد.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.