مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان کرد

موانع راه‌اندازی سینمای باغ موزه دفاع مقدس قم/ وزارت ارشاد به تعهداتش عمل کند

شهر بیست/ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم در رابطه با آخرین وضعیت سینما باغ موزه دفاع مقدس، گفت: قرار بود صندلی، صوت، نور و پرده سینما توسط سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجهیز شود اما تاکنون این تعهد، عملیاتی نشده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
موانع راه‌اندازی سینمای باغ موزه دفاع مقدس قم/ وزارت ارشاد به تعهداتش عمل کند
شناسه : 29167 | انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱   پرینت

حجت‌الاسلام علی لقمان‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار «شهر بیست»، در رابطه با آخرین وضعیت سینمای باغ موزه دفاع مقدس، از خلف وعده برخی دستگاه‌های اجرایی گلایه کرد و گفت: متأسفانه تعهدات بعضی از دستگاه‌های دولتی عملی نشده است.

وی تصریح کرد: سازمان سینمایی در ابتدای امر به ما مجوز راه اندازی سینما را در باغ موزه دفاع مقدس داد و ما هر آنچه که باید مطابق با استانداردها اجرایی می‌کردیم، انجام دادیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با اشاره به تعهدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تجهیز کردن سینما باغ موزه دفاع مقدس، گفت: قرار بود صندلی، صوت، نور و پرده سینما توسط سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجهیز شود اما  به‌رغم همه پیگیری‌هایی که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم داشت، همچنان عملیاتی نشده است.

لقمان‌پور افزود: باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس به دستور رهبر معظم انقلاب احداث شده و مردم قم بعد از ۱۰ سال منتظر هستند این مجموعه که هزینه‌های زیادی برای احداث آن شده است، به طور کامل به بهره‌برداری برسد و استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه سینمای باغ موزه دفاع مقدس سرانه صندلی سینمای قم را تقویت می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم تعهداتی که دوستان‌مان در سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی نسبت به تجهیز سینمای باغ موزه دفاع مقدس دارند، زودتر عملیاتی کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین در رابطه با اینکه صندلی‌های سینما تجهیز شده است، گفت: تجهیز صندلی ها توسط خود بنیاد و سازمان موزه انجام شد و ما منتظر انجام تعهدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم تا سینمای باغ موزه به بهره‌برداری برسد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.