لزوم حمایت مدیران استان از تأمین امکانات آتش‌نشانی قم

شهر بیست/ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم خواستار حمایت مدیران استانی برای خرید امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی شد و گفت: هم‌اکنون یک‌دست لباس فردی یک آتش‌نشان بیش از ۱۰۰ میلیون تومان و خرید یک ماشین بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم حمایت مدیران استان از تأمین امکانات آتش‌نشانی قم
شناسه : 29143 | انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن مالکی نژاد با اشاره به اهمیت به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی، اظهار داشت: بیش از ۶ میلیارد تومان ماشین‌آلات جدید برای آتش‌نشانی قم در سال جاری هزینه شد اما با توجه نوسانات ارزی و شرایط امروزی باید بودجه بیشتری برای امر نوسازی ماشین‌آلات فرسوده این مجموعه اختصاص دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه وقتی هدف نجات جان مردم است آتش‌نشانی باید امکانات آن به روز باشد، افزود: استانداری با توجه به این راهبرد که آتش‌نشانی خدمت آن به مردم برمی‌گردد باید بودجه کافی به آن اختصاص داده شود و در زمینه نوسازی ماشین‌آلات این سازمان باید بیشتر از دیگر ارگان‌های دیگر اقدامات لازم صورت گیرد.

مالکی نژاد با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی در سازمان آتش‌نشانی، دقت و حساسیت آن ابراز کرد: سازمان آتش‌نشانی یک سازمان خدمت رسان حساس و خدمت‌رسانی آن نسبت به دیگر ارگان‌ها باید دقت بیشتری داشته باشد، هم‌چنین باید در حوزه جذب نیرو و هم آموزش نیروها باید سنگ تمام بگذارند، چراکه با جان مردم در ارتباط هستند.

وی با تأکید بر هزینه‌های بالای خرید تجهیزات و امکانات فردی و سازمانی برای آتش‌نشانی، یادآور شد: هرچند در این سال‌ها اقدامات خوبی انجام‌شده ولی مجموعه شهرداری و شورا به‌تنهایی نمی‌توانند تمام هزینه‌های سازمان آتش‌نشانی را تأمین کنند، چراکه هم‌اکنون یک‌دست لباس فردی یک آتش‌نشان بیش از ۱۰۰ میلیون تومان و خرید یک ماشین بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر لزوم توجه مدیریت استان به مسئله آتش‌نشانی، خاطرنشان کرد: یک دقیقه زودتر رسیدن به محل حادثه می‌تواند جان بسیاری را نجات دهد لذا باید در کنار امکانات مناسب توجه ویژه به نیروی انسانی این نهاد شود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.