بانوی پومسه‌رو قم نایب‌قهرمان آسیا شد

شهر بیست/ بانوی پرافتخار پومسه استان قم در ادامه موفقیت‌ها و دستاوردهای خود در این رشته مدال نقره مسابقات ۲۰۲۰ آنلاین آسیا را کسب کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بانوی پومسه‌رو قم نایب‌قهرمان آسیا شد
شناسه : 29024 | انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، یکی از چهره‌های شاخص و پرافتخار ورزش استان قم در رشته پومسه خانم کبری سخایی‌وطن است، ‌بانویی که با سال‌ها فعالیت حرفه‌‌ای در تکواندو و بخش فرم این رشته یعنی پومسه، اکنون یکی از مربیان برجسته تکواندو و پومسه قم و کشور نیز محسوب می‌شود.

کبری سخایی‌وطن که در سال‌های اخیر بارها مقام‌های برتر لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور را کسب کرده، برای نخستین‌بار که پیکارهای قهرمانی پومسه آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل آنلاین برگزار شد موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره قاره کهن شد.

این بانوی ورزشکار استان قم در مسابقات آسیایی یکی از نفرات شرکت کننده در پیکارهای رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال بود و سرانجام مدال نقره را کسب کرد و نایب قهرمان آسیا شد، در حالی که نماینده کشور کره جنوبی بالاتر از وی در جایگاه نخست ایستاد و دیگر شرکت کننده از کشورمان یعنی نرجس شریفی به مقام سوم و نشان برنز رسید، ضمن اینکه نماینده‌های فیلیپین، هند و ‌لبنان در رده‌های چهارم تا ششم جای گرفتند.

از استان قم یک ورزشکار دیگر این بار در بخش مردان با حریفان شرکت کننده در مسابقات پومسه آنلاین قهرمانی آسیا رقابت کرد، ورزشکاری به نام عباس رفیعی که از پیشکسوتان و چهره‌های نامدار این رشته به شمار می‌رود و بعد از کسب افتخارات متعدد در این رقابت به مقام پنجم آسیا بسنده کرد.

رفیعی در بخش استاندارد گروه سنی ۵۱ تا ۶۰ سال با حریفان حاضر در این جام پیکار کرد و سرانجام به مقام پنجم رسید، در حالی که نماینده‌های فیلیپین، کره جنوب، چین تایپه و کشورمان مکان‌های اول تا چهارم این گروه سنی از مسابقات ۲۰۲۰ قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دادند، ضمن اینکه با پایان قضاوت مرحله فینال در مجموع ۱۷ مدال رنگارنگ نصیب ورزشکاران پومسه کشورمان شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.